Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
14-12-2008 18:24 #743866
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
bumpers zijn maar een plastic kapje, die maken bij deze snelheid niks uit;)
Allebei met 50? Dan mag je van geluk spreken, want dat is netto dus 100 :wtf:
Petje af voor je tekst op het AW forum, geen stoere praat ofzo :yesyes:
Maja het blijft niet slim zo'n actie.. Maar die praatjes zul je wel genoeg hebben gehad van anderen :no_comment:
Allebei met 50? Dan mag je van geluk spreken, want dat is netto dus 100 :wtf:
Petje af voor je tekst op het AW forum, geen stoere praat ofzo :yesyes:
Maja het blijft niet slim zo'n actie.. Maar die praatjes zul je wel genoeg hebben gehad van anderen :no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 18:29 #743867
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Die bumpers was meer beeldvorming:p
Thx, tsja ik heb idd zat over me heen gehad maar weet zelf ook goed zat dat ik fout zit, nu alleen ff het proces afwachten:)
Thx, tsja ik heb idd zat over me heen gehad maar weet zelf ook goed zat dat ik fout zit, nu alleen ff het proces afwachten:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
14-12-2008 19:00 #743869
door Mark Smeets
Krijg je nu ook een strafblad?![:( :(]()
Andere vraag, hoe ben je op dit forum terecht gekomen? Miss heb je het al ergens vertelt, maar heb ik het gemist ofzo..
Nu een V300 na die civic?
Andere vraag, hoe ben je op dit forum terecht gekomen? Miss heb je het al ergens vertelt, maar heb ik het gemist ofzo..
Nu een V300 na die civic?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 19:21 #743877
door V300 register
Nope, geen strafblad, ik was nog minderjarig toen het gebeurde, net gelukkig nog.
Jaren geleden toen ik een jaar of 15 was wilde ik een 340 of 360 maar ook een 440, maar ook een mitsubishi Carisma, oftewel tig auto's in mijn hoofd gehad.
Toen wilde ik me al aanmelden maar dat lukte niet met een hotmail adres dus maar laten zitten.
Nu kwam knurrie(irwin) met of ik mee wilde naar een V3c meeting, achja khad toch niks te doen dus wilde mijn weekend wel verne*ken met een meeting van jullie(just kidding) en dus maar aangemeld.
Volgend jaar ga ik werken dus geen idee wat mijn auto word, als ik genoeg geld hebt word het iig een mitsubishi Galant van na 1997 maar eerst maar eens afwachten of ik een rijontzegging krijg.
Jaren geleden toen ik een jaar of 15 was wilde ik een 340 of 360 maar ook een 440, maar ook een mitsubishi Carisma, oftewel tig auto's in mijn hoofd gehad.
Toen wilde ik me al aanmelden maar dat lukte niet met een hotmail adres dus maar laten zitten.
Nu kwam knurrie(irwin) met of ik mee wilde naar een V3c meeting, achja khad toch niks te doen dus wilde mijn weekend wel verne*ken met een meeting van jullie(just kidding) en dus maar aangemeld.
Volgend jaar ga ik werken dus geen idee wat mijn auto word, als ik genoeg geld hebt word het iig een mitsubishi Galant van na 1997 maar eerst maar eens afwachten of ik een rijontzegging krijg.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 20:32 #743899
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Wat een mensen en materieel is daar ingezet zeg! Je zult je waarschijnlijk nog wel even behoorlijk schuldig voelen...
Mijn zwager is ook eens een stukje gaan rijden voordat hij zijn rijbewijs had, en heeft toen ook een (licht) ongeluk gehad. Niet echt slim...
Je hebt behoorlijk veel geluk gehad dat er geen doden of ernstig gewonden gevallen zijn gezien de schade aan vooral jouw auto.
Een vriend van mij heeft jaren geleden (door lomp/asociaal rijgedrag) iemand doodgereden. Hij was daarvoor vrachtwagenchauffeur, daarna niet meer omdat hij 2 jaar niet meer mocht autorijden.
Het slachtoffer bleek achteraf het kleine broertje van een andere vriend van me te zijn... :snif:
Mijn zwager is ook eens een stukje gaan rijden voordat hij zijn rijbewijs had, en heeft toen ook een (licht) ongeluk gehad. Niet echt slim...
Je hebt behoorlijk veel geluk gehad dat er geen doden of ernstig gewonden gevallen zijn gezien de schade aan vooral jouw auto.
Een vriend van mij heeft jaren geleden (door lomp/asociaal rijgedrag) iemand doodgereden. Hij was daarvoor vrachtwagenchauffeur, daarna niet meer omdat hij 2 jaar niet meer mocht autorijden.
Het slachtoffer bleek achteraf het kleine broertje van een andere vriend van me te zijn... :snif:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 22:00 #743924
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Tja, het is moeilijk om jezelf te beheersen maar het lukt me nog prima. Een goede vriend van me heeft een groot dennenveld waar ik nog wel ns met een oude legerjeep mag rondkachelen.
Rijden in mijn eigen auto heb ik ??n keer gedaan (paar meter achteruit).
Tijdens het starten ben ik een keer tegen een hek gereden (tja, starten in de versnelling gaat 'm niet worden).
Maar ik haal het niet in m'n hoofd om in te stappen en ons kleine weggetje uit te rijden om doelbewust aan het verkeer deel te nemen:nono:
Rijden in mijn eigen auto heb ik ??n keer gedaan (paar meter achteruit).
Tijdens het starten ben ik een keer tegen een hek gereden (tja, starten in de versnelling gaat 'm niet worden).
Maar ik haal het niet in m'n hoofd om in te stappen en ons kleine weggetje uit te rijden om doelbewust aan het verkeer deel te nemen:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 23:33 #743930
door V300 register
Hetzelfde als wat ik met 't driften heb.
De verleiding is af en toe zo waanzinnig hoog............aarrrrghhhhhh.............wat ben ik blij dat ik af en toe op circuit kan rijden........
Ach aan de andere kant zijn er veel ergere dingen die je kunt doen.....
De verleiding is af en toe zo waanzinnig hoog............aarrrrghhhhhh.............wat ben ik blij dat ik af en toe op circuit kan rijden........
Ach aan de andere kant zijn er veel ergere dingen die je kunt doen.....
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
15-12-2008 10:17 #743944
door Mark Smeets
ligt eraan.. als je het driften doet op rustige momenten en je er verder niemand mee lastig valt... dan zijn er ergere dingen te bedenken..
Maar in druk verkeer rondjes gaan driften op een rotonde is niet echt verantwoord..
Maar ik ga ervan uit dat jullie dat niet doen
Maar in druk verkeer rondjes gaan driften op een rotonde is niet echt verantwoord..
Maar ik ga ervan uit dat jullie dat niet doen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-12-2008 10:19 #743945
door V300 register
Wel eens gedaan, maar dat was onbedoeld. :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-12-2008 10:51 #743954
door V300 register
Hmm, heren des goede levens! Ik heb jullie hulp even nodig...
Ik moet nu aan mn stageverslag gaan werken. Maar het onderwerp staat me totaal niet aan. Recessie in de automobielbranche. Er zijn 300 miljoen stukken van geschreven in de afgelope 2 maanden, en over de toekomst kun je wel wat voorspellingen doen, maar 't zijn meer meningen dan voorspellingen. En ik kan wel weer mn eigen wel gaan verzinnen, maar dat voelt zo nutteloos...
Ik wil eiglk een ander onderwerp, maar ben echt totaal inspiratieloos. Ik loop momenteel stage bij een leasemaatschappij, op de afdeling reparatie, onderhoud en banden...
Uve got aidie: Roept u maar...Mijn dank is groot!
Ik moet nu aan mn stageverslag gaan werken. Maar het onderwerp staat me totaal niet aan. Recessie in de automobielbranche. Er zijn 300 miljoen stukken van geschreven in de afgelope 2 maanden, en over de toekomst kun je wel wat voorspellingen doen, maar 't zijn meer meningen dan voorspellingen. En ik kan wel weer mn eigen wel gaan verzinnen, maar dat voelt zo nutteloos...
Ik wil eiglk een ander onderwerp, maar ben echt totaal inspiratieloos. Ik loop momenteel stage bij een leasemaatschappij, op de afdeling reparatie, onderhoud en banden...
Uve got aidie: Roept u maar...Mijn dank is groot!
Moderators: Mark Smeets