Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;80066 schreef : we hebben hier in het dorp ook door een doldwaze ambtenarensessie een stuk geel asfalt bij een kruising.
Hier hebben we ook een hoop mafketels in de gemeenteraad zitten. Resultaat is dat heel Nieuwegein vol ligt met stomme drempels, plateaus, punaises en nog meer van dat soort zaken. De gemeente heeft de afgelopen tijd al diverse "snelheidsremmende maatregelen" aangepast. Zo hebben ze enkele plateaus weer vervangen door drempels. Tonnen zijn er over de balk gesmeten. Als je nog niet genoeg hebt gekregen van het gummen in Benschop moet je hier eens gaan kijken. Ik word in ieder geval knettergek van die wegen hier (optrekken en steeds weer afremmen).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;80066 schreef :
hoop er straks met de T een leuk slingerspoor op te maken door een dikke burnout neer te zetten!
Ga je dat ook op V3C evenementen doen? Dat zijn de dingen die ik wil zien
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik vind nieuwegein wel grappig rijden. ik ging een paar weken terug regelmatig naar nieuwegein zuid naar m'n inmiddels ex-meisie en het stukje langs het centrum met al die stoplichten is wel grappig. vanaf de rechterbaan alles zoektrekken waarop ze je vervolgens maar met 120 in MOETEN halen en het het volgende stoplicht WEER afleggen:D:D:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stefan;80067 schreef : Hier hebben we ook een hoop mafketels in de gemeenteraad zitten. Resultaat is dat heel Nieuwegein vol ligt met stomme drempels, plateaus, punaises en nog meer van dat soort zaken. De gemeente heeft de afgelopen tijd al diverse "snelheidsremmende maatregelen" aangepast. Zo hebben ze enkele plateaus weer vervangen door drempels. Tonnen zijn er over de balk gesmeten. Als je nog niet genoeg hebt gekregen van het gummen in Benschop moet je hier eens gaan kijken. Ik word in ieder geval knettergek van die wegen hier (optrekken en steeds weer afremmen).
En dan bespeur ik toch een voordeel van mijn versleten schokbrekers: drempels kachel ik met 60 overheen. Het record is 90 over een drempel op een 60 km-weg, als we nog sneller gaan is het niet comfortabel meer.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;80067 schreef : Hier hebben we ook een hoop mafketels in de gemeenteraad zitten. Resultaat is dat heel Nieuwegein vol ligt met stomme drempels, plateaus, punaises en nog meer van dat soort zaken. De gemeente heeft de afgelopen tijd al diverse "snelheidsremmende maatregelen" aangepast. Zo hebben ze enkele plateaus weer vervangen door drempels. Tonnen zijn er over de balk gesmeten. Als je nog niet genoeg hebt gekregen van het gummen in Benschop moet je hier eens gaan kijken. Ik word in ieder geval knettergek van die wegen hier (optrekken en steeds weer afremmen).
Woon jij ook in Etten-Leur?
Lucluc;80182 schreef : Ik speel al een tijdje met het idee om een toertocht over zandwegen uit te zetten. Ik werk bij een gemeente met veel zandwegen en je wil niet weten hoeveel enduro-achtige dingen daar georganiseerd worden. Met name in de Achterhoek en Twente kan je dan een leuke tocht uitzetten.
Doen!!!!!
Keigaaf!
Ik ben aanwezig! (En Frits waarschijnlijk ook)
Kunnen we ook op tijd rijden?
:+
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;80122 schreef : En dan bespeur ik toch een voordeel van mijn versleten schokbrekers: drempels kachel ik met 60 overheen. Het record is 90 over een drempel op een 60 km-weg, als we nog sneller gaan is het niet comfortabel meer.
Ik kan me nog herinneren, dat mn pa zijn Primera ging vervangen voor een heuse Rover 600 (back in the days dat een 600 nog niet zo oud was als nu). Aangezien de Primera meer als 4 ton gereden had, heeft mn pa hem nog even een laatste race-sessie gegeven op de weg naar de rover toe. Ik kan me nog herinneren dat de vonken onder de auto vandaan kwamen, toen we over een drempel gelanceerd werden :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;80218 schreef : Woon jij ook in Etten-Leur?
Ik niet, al kom ik er wel eens langs als ik richting Zeeland ga.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;80218 schreef : Kunnen we ook op tijd rijden?
All??n als je niet met het OV komt.