Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zegt dat iets over je typsnelheid of over je lees/verwerkingssnelheid? :humor:volvofiel;79085 schreef : Doe mij mn wijsvingertjes maar, dan kan ik tenminste nog volgen wat ik typ...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik maak eigenlijk nooit foto's met imperiaal, maar ik zal eraan denken volgende keer:D, maar het is een Volkswagenimperiaal, die zijn in de breedte stelbaar en oude Volkswagens hebben dezelfde dakgoten als de 340.volvofiel;79083 schreef : Daarnaast is een imperiaal ook nog eens ?bercool!yeehaa!
Fotootje?
@Erik, ik kijk het morgen nog even aan of ik een ingeving krijg. Anders moet ik je toch wanhopig gaan bellen. Op straat kan ik niet teveel klooien hier in 010, heb de eerste milieuambtenaar alweer langsgehad vandaag
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is nog eens bruikbare informatie! Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker voor mensen die er een willen.Carioca;79091 schreef : maar het is een Volkswagenimperiaal, die zijn in de breedte stelbaar en oude Volkswagens hebben dezelfde dakgoten als de 340.
Voor welke VW modellen en modeljaren gaat dit op?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;79093 schreef : Dat is nog eens bruikbare informatie! Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker voor mensen die er een willen.
Voor welke VW modellen en modeljaren gaat dit op?
Dat weet ik zo niet. In ieder geval de Golf 2 en de Polo t/m de serie van 91-94 hebben dezelfde goten. Ik meen dat als je daarvoor een imperiaal vind, dat 'ie dan stelbaar moet zijn en dat betekent dat 'ie ook op een V300 zou moeten passen.
@Erik, ik denk dat ik jou morgen even bel. Dat van de 13e klinkt wel goed en ik denk wel dat ik dat kan regelen.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;79087 schreef : onderste deel van de tube of bovenste?
in geval van bovenste, no worries is een beschermkap zolang die vrijloopt is het goed.
in geval van onderste, demper reviseren met nieuwe onderkant anders zal de zuiger zuupersnel gaan slijten/doorklappen
Dat zijn de 2 plekken ongeveer. De deuken zijn niet diep, 1/2mm gok ik.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-