rotte plek in motorkap
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;173011 schreef : Ik moest vorig jaar nog 4000km per week rijden voor het werk. Dan valt 30km wel mee
ja amai das ook wel genoeg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
rubienator;173012 schreef : haha ja tis te zien hoe je het bekijkt xp misschien alsk eens een weekend-tripje maak, of als jij dat eens doet, kom ik wel eens langs
maar nu heb ik nog maar net m'n voorlopig rijbewijs, en ik moet eerst nog 6 uur rijles volgen en dan magk er mee beginne rijden. dus als je eens wilt komen kijken of zo met uw volvo laat je maar iets weten. En anders zal het zijn tot ik mag rijden

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ah dju jammer, nog even geduld danDendorssers;173022 schreef : Thanks voor het aanbod Ruben, probleem is dat ik momenteel een dagelijkse V40 heb en al mijn andere voertuigen nog niet af zijn! (Lees 3) Voorlopig heb ik dus nog geen enkele rijdende 300, mijn laatste dagelijkse 300 heb ik vorig weekend nog maar verkocht uit een jonge gast in Dendermonde!

- V300 register
- Verbannen
-
Zal er nog hard aan moeten gaan werken... Zal relalistisch gezien ook niets meer voor dit jaar worden! Ach, we zien wel!
je bent altijd welkom voor de rest!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;173084 schreef : Hehe, zeg dat wel!
Zal er nog hard aan moeten gaan werken... Zal relalistisch gezien ook niets meer voor dit jaar worden! Ach, we zien wel!
je bent altijd welkom voor de rest!
ok I'll keep that in mind

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-