rotte plek in motorkap
- V300 register
- Verbannen
-
Ja het is een twijfelgevalv0lv0freak;172849 schreef : Daar heb je een punt! Dit is namelijk een Belgische auto, en elk land had zijn eigen uitvoeringen etc. In NL was redline altijd een 1.7, maar misschien in Belgi? niet
Er zit zo te zien wel gen redline interieur in, dus misschien zijn de rode strepen ook wel als optie op de bumper gemonteerd. Ziet er in elk geval leuk uit!

thnx
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ze zijn nooit (zo ver ik weet) als optie/accessoire geleverd maar de dealer kon dit natuurlijk op verzoek wel gewoon bestellen ookal stond het niet in de optielijsten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja ze moesten die misschien snel verkopenvolvofiel;172864 schreef : actiemodelletje. Ik zie ook wieldoppen en dichte hoofdsteunen, dus zal wel weer een of andere vage actie zijn geweest

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;172847 schreef : Ik heb ook eens een motorkap zo 'gerepareerd'. Later kreeg die wagen een aanrijding en alle plamuur was er in 1 keer uitgeklapt! Ik zou inderdaad zoeken naar een vervangend kapje.
Waarom zou een redline geen 1400 kunnen zijn? Blueline is ook als 1400 geleverd.
Maar als het met vezelplamuur gedaan is mag het er normaal niet uitvallen he.
- V300 register
- Verbannen
-
maar dan mag er niks meer qua roest onder zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
wat is fertan?Jos360;172891 schreef : Als je het niet wilt lassen zou je misschien beter even vol kunnen spuiten met Fertan zodat alle roest weg is en dan dichtplakken met glasvezelmatjes en polyester hars. Dan is het stevig en roest het ook nooit meer.
maar dan mag er niks meer qua roest onder zitten.
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-