Voorbalken groepsaankoop???
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo heeft waarschijnlijk gedacht dat het niet zo'n vaart zou lopen en waarschijnlijk geen einddatum aan deze regeling in het kontrakt op laten nemen. Omdat ze de regeling nu als lastig zien; proberen ze de onderdelen voorziening van onder andere de 300 een zachte dood te laten sterven.
Wellicht dat vanwege deze claim andere leveranciers deze onderdelen ook niet aan mogen bieden maar dat weet ik niet zeker?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
variomagic;144920 schreef : Ik heb me ooit laten vertellen dat bij de overname van Daf door Volvo de Nederlandse staat deze ovename flink mee heeft gefinancierd. Als tegenprestatie heeft de Nederlandse staat bedongen dat zij van elk verkochte auto (geldt alleen voor modellen die bekend waren ten tijde van de overname) en van elk verkochte spare part voor deze modellen een bepaald percentage krijgen.
Volvo heeft waarschijnlijk gedacht dat het niet zo'n vaart zou lopen en waarschijnlijk geen einddatum aan deze regeling in het kontrakt op laten nemen. Omdat ze de regeling nu als lastig zien; proberen ze de onderdelen voorziening van onder andere de 300 een zachte dood te laten sterven.
Wellicht dat vanwege deze claim andere leveranciers deze onderdelen ook niet aan mogen bieden maar dat weet ik niet zeker?
Eerste deel klopt, tweede deel komt doordat Volvo de exclusiviteit heeft op deze onderdelen en de leveranciers zonder de zegen van Volvo niets mogen leveren aan derden zonder de zegen "Gods".
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dan gaat het niet alleen om deze voorbalken, maar om alle onderdelen van de 300-serie.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
cgi.ebay.co.uk/LOOK-volvo-360-340-comple...&hash=item2a07564ff2
verzenden binnen Engeland is 20 pond, dus misschien wil hij het ook wel naar NL versturen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De dafclub heeft ooit lang gelee nog snel iets van 100 voorspatbordjes voor de 66 laten persen voordat die mallen de schrot in gingen, ze zullen langzaamaan wel op zijn... een speciale actie was dus wel mogelijk, geen idee hoe OVLOV daar tegenwoordig over denkt, alle ex daffers zullen nu wel met pensioen zijn. Je kan het in ieder geval via de officiele weg proberen als clubbestuur. Extra eis van de fabriek was altijd: alleen te koop voor clubleden dus daar moet je wat voor waarborgen. Tenzij ze zelf willen optreden als onderdelenschuur maar dat denk ik niet.
Overigens als die Denen de mallen nog hebben bewaard ontkom je aan die complicaties want dat is ''imitatie''.
Succes!