ook voor roestpreventie en laswerk

'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2008 10:58 #714880 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?

Doeke Dobma;59848 schreef : Wat is niet in topstaat? Ik heb zelf de sierlijst, dus als het rubber heel en netjes is, zonder beschadigingen etc bla bla bla, dan mag je van mij gaan kijken;)

Vandaag bij de dealer geweest; raamrubbers idd niet meer te krijgen.

Heb inmiddels wel een nieuwe voorruit liggen. Hoewel er Guardian op staat, zit er een sticker op met Pilkinton Automotive....

Ik ga van de week wel ff kijken of ik hem zo snel kan vinden, en dan laat ik wel even weten hoe het rubber er aan toe is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2008 16:36 #714940 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
Doeke, als Diede niets heeft kan ik misschien wel wat betekenen voor je ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-06-2008 22:27 #717738 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
Doeke,

Rubber is in redelijk goede staat. Geen scheurtjes in ieder geval, zo op het eerste gezicht (ik heb de raam er ook in duuzend stukjes uit geslagen, was toch al stuk). Het is alleen het rubber van een Winner van '85, en das gewoon 1 stuk rubber, geen ruimte voor een sierstrip volgens mij.
Maar wellicht kan iemand vertellen hoe dat precies zit met die strips enzo.

Mail maar als je nog interesse hebt?

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2008 23:43 #717898 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
Tja Diede, wat moet ik daar nu eens van zeggen. Ik waardeer het enorm dat je even voor me gekeken hebt enzo, maar ik vrees dat ik je toch moet teleurstellen. Ik wil namelijk eigenlijk wel weer de sierstrip erin, dat is immers origineel. En ik wil wel trachten zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven. Komende week ga ik van Leeuwarden naar Amsterdam, ik zal Jan de Boer in Noord-Scharwoude eens aandoen, misschien heeft hij wel wat liggen.
Maar toch bedankt he!:)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2008 18:03 #717932 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
Doeke, wacht!

Zij die van modeljaar '81 hetzelfde als de jouwe?

Stuur anders even een fotootje van je voorruit, dan heb ik vergelijkingsmateriaal. Ik heb w?l een sierstrip namelijk.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2008 19:47 #718009 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
Zal eerdaags een foto maken, is denk ik wel gelijk, maar moet eerlijk toegeven dat het in eerste instantie wat meer in de buurt zoek. Komende week ga ik (misschien) langs Jan de Boer, sloper Noord Holland, en binnenkort ook langs heer Venema, dus hoop op ??n van beide adressen te slagen. Anders moet ik het verder weg zoeken;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-06-2008 20:03 #718011 door V300 register
Misschien weet Jouke nog ergens wel een adresje.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2008 20:26 #718013 door Doeke Dobma (GAST)
Ook een optie ja...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2008 20:58 #718188 door V300 register

Doeke Dobma;60575 schreef : Zal eerdaags een foto maken, is denk ik wel gelijk, maar moet eerlijk toegeven dat het in eerste instantie wat meer in de buurt zoek. Komende week ga ik (misschien) langs Jan de Boer, sloper Noord Holland, en binnenkort ook langs heer Venema, dus hoop op ??n van beide adressen te slagen. Anders moet ik het verder weg zoeken;)

Heej die zit in Noord-Scharwoude toch? Kom dan ook even langs in Alkmaar, kan ik je 360 eens bewonderen ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2008 21:44 #718193 door V300 register
misschien bij de dealer

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC