'Mislukte' voorruitreparatie Glasunie - wat te doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Pilkonngton is inderdaad van origine een Brits bedrijf.
Ondertussen hebben ze tientallen glasfabrikanten opgesnoept, dus komen ze nu letterlijk overal vandaan, zelfs vanuit Japan. Ze nemen volgens mij ondertussen ongeveer 25% van de wereldwijde glasproductie voor hun rekening... :eek:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
wel jammer dat ze niet meer gewoon van Securit zijn.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Vandaag bekeek ik het raamrubber nog eens. Plotseling viel me op dat het rubber door toedoen van de monteur van de gescheurde ruit erg beschadigd was. Doordat de monteur met een ijzeren haak telkens een stukje rubber om het raam vouwde, zitten er dus vele haakjes in het rubber. Dus aan de rand zitten heel veel kleine scheurtjes.
Ik ben hoe langer hoe meer teleurgesteld in de gang van zaken. Daarom heb ik besloten dat ze mij morgen die ruit mogen bezorgen, maar dat ik hem zelf wel monteer. Dat wil zeggen, komende maanden rustig op zoek naar een nieuw/beter raamrubber. Kan ik hem na restauratie van de wagen op de eerstkomende sleuteldag met jullie hulp plaatsen:D
Kun je die raamrubbers nog ergens nieuw krijgen eigenlijk?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar er moet toch wel iets zijn waar je een vergelijkbaar rubber kunt krijgen?!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben van 4-7 juli in Frysl?n, roep maar of je wil dat ik ff ga kijken voor je.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
setsunakaede;59696 schreef : Ik heb er nog wel eentje liggen geloof ik, van mijn witte. Niet in topstaat, maar wie weet beter dan wat je nu hebt?
Ik ben van 4-7 juli in Frysl?n, roep maar of je wil dat ik ff ga kijken voor je.
Wat is niet in topstaat? Ik heb zelf de sierlijst, dus als het rubber heel en netjes is, zonder beschadigingen etc bla bla bla, dan mag je van mij gaan kijken;)
Vandaag bij de dealer geweest; raamrubbers idd niet meer te krijgen.
Heb inmiddels wel een nieuwe voorruit liggen. Hoewel er Guardian op staat, zit er een sticker op met Pilkinton Automotive....
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-