'de bekende plekken' bij een 340DL 1984
- V300 register
- Verbannen
-
deze winter een middag had waarin ik
*\#~~&***\#~~&**>$!!!*``~`&&&**
een droge auto had zodat ik kon herstellen.
Ik ben het echt zat dit weer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ken je niemand die een grote schuur heeft waar je het eea. in kan doen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik ben er van overtuigd dat ik binnen nu en 10 jaar spijt heb van deze sloop actie. misschien al wel eerder.
helaas leven we in de realiteit van HIER en NU. En bracht die realiteit met zich mee dat ik de ruimte die de auto in beslag nam harder nodig had dan de auto zelf + dat er geen hond in ge?nteresseerd was om hem compleet over te nemen.
de achterbumper was trouwens niet mooi genoeg om te bewaren, de trekhaak wel. Eventueel heb ik een andere achterbumper (3e type) voor je liggen??
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;31989 schreef : is er nog nieuws betreft dit onderwerp?
auto gedemonteerd, karkas afgevoerd.
het grootste deel van de onderdelen heb ik uiteindelijk gratis moeten weggeven om er vanaf te komen.
bij een vorige sloper had ik financieel iets meer succes, maar gelukkig zijn er zover ik weet geen bruikbare dingen naar de stort gegaan. heb er niet veel op hoeven toeleggen, en aardig wat lol van gehad.
heb de primair en de riemen nog op voorraad als reserve voor de BB.
owja, ik heb nog wel een paar dingetjes ervan te koop; o.a. de kachelradiator. moet dat lijstje met te verkopen spullen ook weer eens uit de mottenballen gaan halen.
- V300 register
- Verbannen
-
(overigens weer keurig herstelt door een vakman wiens naam ik niet zal noemen haha)
Dat heb ik namelijk al vaak zat gedaan maar het is heel mooi gemaakt bij mij. Deze was wel te maken geweest, maar stel dat iemand met deze auto naar mij toe zou komen zou ik het ook niet gedaan hebben. Wellicht als ik geen 340 meer had, en iemand zou zeggen it,s free oke dan wel. Maar om nu een volvo op te gaan knappen voor 300 euro bij wijze van en dan niet gebruiken en dan hopen dat iemand hem voor 300 wil hebben das mij te link!
- V300 register
- Verbannen
-
ivan141;16081 schreef : Men neme een potje commandant...
Alleen aan beginnen als je zelf kan lassen/goedkoop kan laten lassen zou ik zeggen.
De auto ziet er op zich prima uit, en verdient t niet echt om gesloopt te worden. Maar om veel geld in een verder niet zo bijzonder bakje te stoppen zou niet echt logisch zijn..
Met neme een potje commandant?
Op zo'n oude en doffe lak? ...:cry3::nono: Oh no.. dat haalt zo'n laag van je lak af en is zoooooooo slecht voor je lak. Commandant is heel agressief!
Ik gebruik meguiars... toch wel het veiligst. Voor deze lak zou ik de Crystal of Gold Class collectie aanbevelen.
Zie mijn topic in offtopic-showroom in 't caf? gedeelte.. ik heb een 142 gedaan met meguiars (nog wel meer auto's hoor) ..
Of mn topic in Exterieur.