Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 21:09 #829134 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei

Wouter76;143320 schreef : Het was weer een hele fijne sleuteldag!

(...)

Waaronder deze, hadden we allebei echt nog nooit in het "wild" gezien :nono: :

Jawel, een echte Renault Alpine!

Wow! Dat zijn echt gafe auto's!!!

(...)

Jeroen die zijn 360 voorzag van nieuwe remblokjes en flexibele met ijzer omvlochten remleidingen:

Dat klinkt als een goede upgrade... Waar komen die leidingen vandaan Jeroen? (en kwanta kosta?)

Zo hehe, de uitlaat zit er ook al weer zo goed als strak onder, kunnen we straks na het stellen van de koppeling weer lekker rondrijden........ehhhhhh toch niet helemaal......Zie bovenstaand verhaal van Diede ( bladiebladiebla cardan-as...SHIT!!!!...ehh huh?, ja....ben iets vergeten geloof ik...) :hmmz:...:crazy1:

"Hoezo, wat dan?"
Eh..., nou dat stuk staal wat daar achter je op de grond ligt... :crazy1:oeps
En vervolgens nog een opmerking over een luchtspleet van 1,8 meter, of zei ik dat later nou tegen Jeroen de R toen we het over het stellen van koppelingen hadden?:wtf2:

Trouwens; wel mooi was het te merken hoe rustig Diede hierna bleef, mijzelf kennende had ik wel de nodige uiting aan het balen van zoiets gegeven.

Sjah, ik hoefde gelukkig maar een paar boutjes weer los te halen om er bij te kunnen, dus niet zo'n groot probleem.
Overigens heb ik volgens mij wel mijn ongenoegen over mijn eigen sufheid geuit, duidelijk nog subtiel genoeg dus ;D

(...)

Allemaal bedankt voor de gezelligheid, Niels voor de bastogne koekies
(...)

Bastognekoekjes? Darn, ik heb wat gemist:flame:

Op naar de volgende sleuteldag. yeehaa!

Mooie reportage Wouter, en idd: Op naar de volgende yeehaa! (maar dan ga ik wat "simpels" doen denk ik, zodat ik wel tijd heb voor Niels' bastognekoeken;D )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 21:18 #829137 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Ik vind het hoe langer hoe leuker worden bij deze club. Begint een soort vriendenclubje te worden, waar naast auto's ook steeds weer over andere zaken wordt gesproken. Erg leuke dag gisteren. Niet zo heel veel gedaan, maar wel nuttig werk. Motorolie vervangen, luchtfilter, bakolie gecontroleerd en cardanolie bijgevuld (0,4 l....) Anjo heeft de wielophanging gecontroleerd en er blijkt 1 slecht wiellager te zijn. Die moet nog vervangen worden. Verder heel veel kleine dingtjes opgelost, zoals allerlei dashboardlampjes, automatische afslag richtingaanwijzig (probleem zat in het stuur! dank aan Kevin voor een ander stuur) en een andere antenne geplaatst. Dashboardlampjes kost echt super veel tijd en het is veel gepuzzel, maar het resultaat is heerlijk.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2010 21:19 #829138 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Ohh die koekjes heb ik dan ook gemist! En daar speel je dan "gastheer" voor? ;)

Overigens vond ik de koekvoorziening dit jaar op een dramatisch laag niveau. Dat was vorige keer in Leidschendam beter :)

@ J-L, graag gedaan. Moeten elkaar toch helpen zo. En toch wel handig dat ik inmiddels een aardige hoeveelheid onderdelen heb verzameld.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 21:32 #829141 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
diede..sorry voor het moment dat je je c a rd a n a s bijna vergat..dat luchtgat van 1,8 meter was wel een probleem als wouter76 niet had gezegt.,diede vergeet je je c a r d a n a s niet !!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2010 21:53 #829148 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
uuh, cardanasje kun je ook monteren zonder de uitlaat te verwijderen hoor:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 22:00 #829149 door V300 register
H?!!! Ik heb ook geen koekjes gezien, wel een dashboard wat door Ben deskundig werd gedemonteerd en van nieuwe lampjes is voorzien, is weer genieten in het donkert!!!yeehaa!

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 22:20 #829151 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
:pics:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2010 23:23 #829153 door V300 register

AvdAkker;143363 schreef : uuh, cardanasje kun je ook monteren zonder de uitlaat te verwijderen hoor:)

Ja, vast wel. Maar als die uitlaat toch nog niet helemaal is vastgedraaid is het makkelijker om hem weer even bij de voorpijp los te nemen zodat je ruimte hebt om dat apparaat er tussen te schuiven :)

@Jeroen: Vorige pagina!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2010 09:39 #829159 door V300 register
Ik wil toch ook nog even kwijt dat ik het eens ben met Jean-Luc. Ben nu 2 jaar lid, en bij evenementen is het net of je bij vrienden op bezoek gaat. Altijd gezellige gesprekken met ook gemeende interesse achter de persoon en niet alleen de auto. Het is dat het met werk niet te combineren valt, anders zou ik alle evenementen wel willen bezoeken !

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2010 10:59 #829161 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei

setsunakaede;143348 schreef : Wow! Dat zijn echt gafe auto's!!!

Inderdaad, daarom viel ik Wouter ook direct heel onbeschoft in de rede tijdens een erg interessant verhaal toen ik hem in mijn achteruitkijkspiegel zag naderen: "NU ACHTEROM KIJKEN!" :+

setsunakaede;143348 schreef : Dat klinkt als een goede upgrade... Waar komen die leidingen vandaan Jeroen? (en kwanta kosta?)

Kijk maar even op de site van Funs

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC