Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;143320 schreef : Het was weer een hele fijne sleuteldag!
(...)
Waaronder deze, hadden we allebei echt nog nooit in het "wild" gezien :nono: :
Jawel, een echte Renault Alpine!
Wow! Dat zijn echt gafe auto's!!!
Dat klinkt als een goede upgrade... Waar komen die leidingen vandaan Jeroen? (en kwanta kosta?)
(...)
Jeroen die zijn 360 voorzag van nieuwe remblokjes en flexibele met ijzer omvlochten remleidingen:
"Hoezo, wat dan?"
Zo hehe, de uitlaat zit er ook al weer zo goed als strak onder, kunnen we straks na het stellen van de koppeling weer lekker rondrijden........ehhhhhh toch niet helemaal......Zie bovenstaand verhaal van Diede ( bladiebladiebla cardan-as...SHIT!!!!...ehh huh?, ja....ben iets vergeten geloof ik...) :hmmz:...:crazy1:
Eh..., nou dat stuk staal wat daar achter je op de grond ligt... :crazy1:oeps
En vervolgens nog een opmerking over een luchtspleet van 1,8 meter, of zei ik dat later nou tegen Jeroen de R toen we het over het stellen van koppelingen hadden?:wtf2:
Sjah, ik hoefde gelukkig maar een paar boutjes weer los te halen om er bij te kunnen, dus niet zo'n groot probleem.Trouwens; wel mooi was het te merken hoe rustig Diede hierna bleef, mijzelf kennende had ik wel de nodige uiting aan het balen van zoiets gegeven.
Overigens heb ik volgens mij wel mijn ongenoegen over mijn eigen sufheid geuit, duidelijk nog subtiel genoeg dus

Bastognekoekjes? Darn, ik heb wat gemist:flame:(...)
Allemaal bedankt voor de gezelligheid, Niels voor de bastogne koekies
(...)
Op naar de volgende sleuteldag. yeehaa!
Mooie reportage Wouter, en idd: Op naar de volgende yeehaa! (maar dan ga ik wat "simpels" doen denk ik, zodat ik wel tijd heb voor Niels' bastognekoeken;D )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Overigens vond ik de koekvoorziening dit jaar op een dramatisch laag niveau. Dat was vorige keer in Leidschendam beter

@ J-L, graag gedaan. Moeten elkaar toch helpen zo. En toch wel handig dat ik inmiddels een aardige hoeveelheid onderdelen heb verzameld.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, vast wel. Maar als die uitlaat toch nog niet helemaal is vastgedraaid is het makkelijker om hem weer even bij de voorpijp los te nemen zodat je ruimte hebt om dat apparaat er tussen te schuivenAvdAkker;143363 schreef : uuh, cardanasje kun je ook monteren zonder de uitlaat te verwijderen hoor:)

@Jeroen: Vorige pagina!
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad, daarom viel ik Wouter ook direct heel onbeschoft in de rede tijdens een erg interessant verhaal toen ik hem in mijn achteruitkijkspiegel zag naderen: "NU ACHTEROM KIJKEN!" :+setsunakaede;143348 schreef : Wow! Dat zijn echt gafe auto's!!!
Kijk maar even op de site van Funssetsunakaede;143348 schreef : Dat klinkt als een goede upgrade... Waar komen die leidingen vandaan Jeroen? (en kwanta kosta?)