Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2010 17:22 #630232
door V300 register
Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei is gemaakt door V300 register
Zo dat was een fijn dagje klussen! Heerlijk zo'n klusadres op nog geen halfuur rijden. De radiateur van mijn 340 heb ik vervangen door een spiksplinternieuwe; heerlijk zo zorgeloos rijden nu de kvs niet meer weglekt :y:
Duizendmaal dank wederom voor gastvrijheid/organisatie et al. Sleuteldagen zijn leuk!
Duizendmaal dank wederom voor gastvrijheid/organisatie et al. Sleuteldagen zijn leuk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2010 18:52 #829036
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Vandaag een gezellige dag gehad, veel informatie uitgewisseld en lekker bijgepraat.
Leuk sleuteladres, en goed georganiseerd !
Leuk sleuteladres, en goed georganiseerd !
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2010 21:17 #829050
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Ik zit inmiddels met een buik vol asperges, aardappel, beenham en ei weer in Deventer.
Het was een erg gezellige dag met voor mij alleen maar bekende gezichten. Alleen bij Ben moest ik even nadenken omdat hij nog in nette kleren rondliep en ik hem alleen nog maar in overall had gezien...
De belangrijkste klussen heb ik uit kunnen voeren. Hij rijdt nu (afgaande op de 5 lampjes van mijn LPG-meter) zeker weer 1:10! Pas na 130 km ging het eerste lampje uit. Hij komt nu wel wat vermogen tekort rond de 120 km/h, dus ik stel hem nog wat bij. Ook remt hij ondertussen weer als voorheen. De onderdelen van Wim zijn opgepikt en staan bij Wouter B op hem te wachten.
Anjo,Kevin en Wouter en Wouter: Bedankt voor de hulp!
Het was een erg gezellige dag met voor mij alleen maar bekende gezichten. Alleen bij Ben moest ik even nadenken omdat hij nog in nette kleren rondliep en ik hem alleen nog maar in overall had gezien...

De belangrijkste klussen heb ik uit kunnen voeren. Hij rijdt nu (afgaande op de 5 lampjes van mijn LPG-meter) zeker weer 1:10! Pas na 130 km ging het eerste lampje uit. Hij komt nu wel wat vermogen tekort rond de 120 km/h, dus ik stel hem nog wat bij. Ook remt hij ondertussen weer als voorheen. De onderdelen van Wim zijn opgepikt en staan bij Wouter B op hem te wachten.
Anjo,Kevin en Wouter en Wouter: Bedankt voor de hulp!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2010 21:47 #829057
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Was gezellig, en lekker veel kunnen doen. Dank Anjo, Wouter en vooral Ben.:y:
Ben pb komt eraan, even foto's maken inkl uitleg van het 480 forum:yesyes:
Ben pb komt eraan, even foto's maken inkl uitleg van het 480 forum:yesyes:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2010 22:15 #829062
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
zo ik ben nu ook net thuis, na afloop van de dag "even" naar de 360's van kevin kijken, yeah right....
gezellige dag verder, dit wil ik gerust vaker hebben; niet al teveel deelnemers maar wat grotere klussen, veeeeeeel minder logistieke teringzooi en veel meer sleutelwerk:)
gezellige dag verder, dit wil ik gerust vaker hebben; niet al teveel deelnemers maar wat grotere klussen, veeeeeeel minder logistieke teringzooi en veel meer sleutelwerk:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2010 22:47 #829069
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
ohja, het sleutelen en vooral het vloekend monteren dat daarop volgde was natuurlijk gewoon hilarisch:)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2010 22:58 #829070
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Gefeliciteerd met een mooie sleuteldag.
Hoe staat het met de samenwerking met DCN of het vinden van sleuteladressen hier in de regio. Helaas heb ik maar 1 brug ter beschikking. Dat is wel heel weinig. Een mini-sleuteldagje zou net gaan, maar meer ook niet.
Hoe staat het met de samenwerking met DCN of het vinden van sleuteladressen hier in de regio. Helaas heb ik maar 1 brug ter beschikking. Dat is wel heel weinig. Een mini-sleuteldagje zou net gaan, maar meer ook niet.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2010 23:19 #829071
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Sleuteldag Leidschendam 8 mei
Gezellige sleuteldag... het even kijken naar m'n 360 geluidje bleek een iets gecompliceerder verhaal. Gelukkig dat Anjo en Wouter nog even wilde blijven hangen. Heb maar wat eten laten komen. Gelukkig allemaal goed gekomen, dank voor de hulp vrienden!
Verder een gezellige en leuke dag, hoop dingen gebeurt en volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan? Heb nog een aantal mensen gelukkig aan onderdelen kunnen helpen
.
Oh ja en de 360 plakt nu echt aan het asfalt tijdens het hoeken

Verder een gezellige en leuke dag, hoop dingen gebeurt en volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan? Heb nog een aantal mensen gelukkig aan onderdelen kunnen helpen

Oh ja en de 360 plakt nu echt aan het asfalt tijdens het hoeken

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2010 23:54 #829072
door V300 register
Pffff.... Ik ben helemaal STUK!!!
En het meest frappante: De nieuwe koppeling ligt weer netjes in doos, op zolder... De ouwe was nog veel te prima in orde dus die is er weer terug op gegaan.
Her en der wat hulp gekregen, o.a. van Jeroen de Ruiter en Wouter B, en uiteraard van Anjo voor het afstellen (thanks! Dit voelt een stuk beter!) maar het meest geniale moment onder mijn auto is toch voor rekening van Wouter B: Jah, blabla achterwielaandrijving, alleen maar cardanas er onderuit... ("F***, cardan as.... de uitlaat zit er al weer op. Ik WIST dat ik iets vergat!!!!!") Hehehe... Thanks again!
Uiteindelijk gewoon een complete dag bezig geweest met wat effectief neergekomen is op het afstellen van de koppeling (15 minuten werk, incl. brug op en af rijden...) en daardoor wat minder mensen gesproken en al helemaal niemand kunnen helpen. Volgende keer misschien weer.
Het was in ieder geval wel gezellig, en ik heb ook weer een boel geleerd. Zoals: Ja, koppeling vervangen is ECHT iets waar je een brug voor nodig hebt. En veel tijd.
En: Laaghangende uitlaten hebben een hekel aan hoofden. Vooral als je net <div> zooi uit je fikken laat vallen.
En tot slot: Een cardan as is K*T in je eentje te plaatsen. Collega-clubleden die hun gewicht in de strijd gooien (letterlijk...) maken dingen een stuk eenvoudiger
Belastend materiaal is verzameld door verschillende clubleden, daar zal vast binnenkort wel een mooie compilatie van verschijnen in dit topic en/of in de Volvoice :w00t:
En het meest frappante: De nieuwe koppeling ligt weer netjes in doos, op zolder... De ouwe was nog veel te prima in orde dus die is er weer terug op gegaan.
Her en der wat hulp gekregen, o.a. van Jeroen de Ruiter en Wouter B, en uiteraard van Anjo voor het afstellen (thanks! Dit voelt een stuk beter!) maar het meest geniale moment onder mijn auto is toch voor rekening van Wouter B: Jah, blabla achterwielaandrijving, alleen maar cardanas er onderuit... ("F***, cardan as.... de uitlaat zit er al weer op. Ik WIST dat ik iets vergat!!!!!") Hehehe... Thanks again!
Uiteindelijk gewoon een complete dag bezig geweest met wat effectief neergekomen is op het afstellen van de koppeling (15 minuten werk, incl. brug op en af rijden...) en daardoor wat minder mensen gesproken en al helemaal niemand kunnen helpen. Volgende keer misschien weer.
Het was in ieder geval wel gezellig, en ik heb ook weer een boel geleerd. Zoals: Ja, koppeling vervangen is ECHT iets waar je een brug voor nodig hebt. En veel tijd.
En: Laaghangende uitlaten hebben een hekel aan hoofden. Vooral als je net <div> zooi uit je fikken laat vallen.
En tot slot: Een cardan as is K*T in je eentje te plaatsen. Collega-clubleden die hun gewicht in de strijd gooien (letterlijk...) maken dingen een stuk eenvoudiger

Belastend materiaal is verzameld door verschillende clubleden, daar zal vast binnenkort wel een mooie compilatie van verschijnen in dit topic en/of in de Volvoice :w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2010 00:02 #829073
door V300 register
Ja, jij zult wel een groot verschil gemerkt hebben! Ik had samen met Anjo zoiets van 'ja rijdt goed. en nu?'
Kevin;143279 schreef : Oh ja en de 360 plakt nu echt aan het asfalt tijdens het hoeken
Ja, jij zult wel een groot verschil gemerkt hebben! Ik had samen met Anjo zoiets van 'ja rijdt goed. en nu?'
Moderators: Mark Smeets