Nabespreking Sleuteldag Ermelo 13032010
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;137398 schreef : wat me nog lang zal heugen is de 340 van Marcel vdM , jeeeetje dat ging echt niet vanzelf:crazy2:
Ik ben allang blij dat ik nu weet dat het niet aan mij lag, al die keren dat het me niet lukte :+
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag, veel geleed en weer nieuwe mensen ontmoet. En nu net thuis gekomen liggen er gloednieuwe stuur- en fuseekogels op me te wachten voor de volgende klus

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het weekend van de 27e ben ik weer in Deventer geloof ik...Wouter76;137423 schreef : Dat laat ik me geen twee keer zeggen Jeroen, bedankt voor het aanbod, wie weet komt het er nog eens van. Wel jammer dat je er vandaag niet bij kon zijn zeg, ben je ondertussen weer wat opgeknapt?
Ik voel me nog niet veel beter, geen idee wat er aan de hand is...
Doe maar wel de 8e, want een week later kan ik echt niet en n?g later is weer zo ver weg en ik wordt nogal moe van het gezuip van mijn auto... 33 liter benzine op 250 km... :no:antiekeradio;137416 schreef : die organiseert...uh V3C geloof ik
we moeten nog even een knoop doorhakken of het inderdaad 8 mei wordt, maar we gaan dit voorjaar nog in Leidschendam sleutelen, dat is al zeker.
- V300 register
- Verbannen
-
Het was mijn eerste keer en het was al een genot om zoveel 300's bij elkaar te zien. Ik heb met een boel klussen meegekeken en ik snap ineens een boel meer van mijn zilveren bolide...
Ik heb wel een mooi setje lichtmetalen velgen! woehoe!!
Ga deze de komende tijd mooi opknappen en tegen de tijd dat hij voor de apk moet, moeten er toch al nieuwe banden onder en kan ik rond juni het helemaal vernieuwen.
Anjo, toch goed dat ik toch nog even op de brug ben geweest!
Ik wist dat er wat roestplekken waren, maar de ergste had ik nog niet gezien. Ik ga eens uitvogelen hoe dit het best op te lossen is.
Ja, ik vond het een erg geslaagde dag en heb hier toch zeker een serieuze hobby bij gevonden...
- V300 register
- Verbannen
-
Nu heb ik nog steeds materiaal in de kofferbak liggen voor de andere klussen (vervangen bezinepomp, bezineleiding achter, handremkabels, remslang achter, stuurkogelhoes) dus nog genoeg te doen:hmmz:.
Al met al een leuke leerzame dag en dank voor ieders medewerking en de volgende keer kan ik iemand helpen met de fuseekogel, deurpaneel en deurvanger!!!
En nu vrijdag naar Erik voor een nieuwe dorpel:w00t:.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
voorste ophangrubbers vd versnellingsbak die rondom gescheurd blijken te zijn
verder weet ik het niet precies, maar de 5 bak hangt eronder en de andere klussen zijn nog even doorgeschoven.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;137427 schreef : Nieuwe stijl, toch wel een beetje! Ik loop al enige jaren mee en het valt mij op dat de sleuteldagen veel effici?nter werken dan voorheen. En er worden veel grotere klussen gedaan.
Tja, als relatieve nieuweling op de V3C clubdagen (dit was de 2e) weet ik niet beter. De V7V doet het niet anders en dat was m'n vergelijkingemateriaal.
Overigens viel het me wel op dat er wat meer onderling omhulp gevraagd/geholpen werd dan de vorige keer. (en het feit dat ik de basis werking aan het uitleggen was... zou er toch iets van een docent in me schuilen?

Lucluc;137427 schreef : Ik ga de rest van de avond op de bank zitten, ben helemaal kapot.
Ik ben, na het eten van soep (opwarmen) via de warme douche het bed in gedoken... op. Zeer intensieve, maar inderdaad een zeer geslaagde knutseldag.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij de sleuteldagen van de V7V valt het me vooral bij de liefhebbersgastgarages zoals bv. Carlo Smidt en Nordicar ook op dat ook de eigen monteurs van die garages zich echt niet kunnen inhouden om actief mee te sleutelen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-