Nabespreking Sleuteldag Ermelo 13032010
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wie organiseert die? Dan meld ik me meteen daarvoor aan...AvdAkker;137403 schreef : nope; dat wordt later dit jaar. de a.s. sleuteldag van 8 mei was iets te vroeg om de aankondiging bij de DCN clubleden te doen
Leidschendam blijft ditmaal dus nog even V3C only
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
alleen het aanmelden moet je dan nog ff mee wachten tot de inschrijving voor die dag opent.
@ Laurens, het probleem is gewoon de overbezetting. we hadden vandaag 3 man wikivraagbaak rondlopen; voor 8 auto's tegelijk is dat gewoon te weinig
- V300 register
- Verbannen
-

we moeten nog even een knoop doorhakken of het inderdaad 8 mei wordt, maar we gaan dit voorjaar nog in Leidschendam sleutelen, dat is al zeker.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Laurens en Jean-Luc hebben de distributieriem vervangen van de nieuwe aanwinst van Jean-Luc:
Ook bij Marco zijn 360 is met hulp van Laurens de distributieriem vervangen:
Bij de 340 sedan van Wim ging de carburateur eraf om vervangen te worden door een beter exemplaar:
Nadat wim uit een stuk karton wat nieuwe pakkingen had geknipt (monnikenwerk) omdat in de buurt helaas geen pakkingsmateriaal te verkrijgen was werd de vervangende carburateur geplaatst en boog Anjo zich over de verschillende vac?um aansluitingen.
De motor liep vrijwel direct weer erg mooi en ook werkt de recirculatie klep na het aansluiten van het juiste vac?um slangetje weer.
Gerrit was vandaag ook van de partij en had verschillende klussen die hij wou klaren waaronder het vervangen van de fusee kogel:
Marcel hield zich vandaag voornamelijk bezig met het vervangen vijn zijn 4-speed transmissie box door eentje met 5 verzetten, dit ging niet geheel zonder slag of stoot ( zowel letterlijk als figuurlijk) :
En nog een paar kiekjes voor een indruk van de dag:
KIEKEBOE!!
Professioneel gedemonteerde EGR die vervolgens vakkundig afgedopt werd teruggeplaatst op de auto van Wim:
Klus overleg:
Op naar de volgende klusdag!
Gr; Wouter.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Met nieuwe stijl bedoelde ik eigenlijk het nieuwe reglement en de planmatigere aanpak.
Het is fijn om te lezen dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft. Tja en sommige klussen vallen altijd tegen. Zo dacht ik vanochtend een auto af te lassen; ja, hoor .......gasfles leeg. Nadat ie weer vol was de auto afgemaakt en dag is weer om. Zo heb je altijd van alles.
Met DCN zou is ook wel een spannend avontuur. Er passen denk ik wel twee dafjes op 1 brug. Dat is vrij effici?nt. Het fotobewerken naderhand zal ff wat meerwerk opleveren.
Dan zal ik het maar doen:
:pics:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Als ik weer een keer in Deventer ben mag je wel een keertje zelf sturen hoor... (in een witte nog wel, dan is de schok niet zo groot... :+)
Dat laat ik me geen twee keer zeggen Jeroen, bedankt voor het aanbod, wie weet komt het er nog eens van.
Hahahaha ja gelukkig ook wit anders raak ik zo van slag, nu maar hopen dat ik het gaspedaal niet zover intrap als dat ik bij mijn 340 uit gewenning doe, met warpspeed de straat uit....:woei:
Wel jammer dat je er vandaag niet bij kon zijn zeg, ben je ondertussen weer wat opgeknapt?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond deze editie supergeslaagd. Ik moet Laurens speciaal bedanken voor zijn uitstekende ondersteuning! Laurens heeft zich bijna alleen maar bezig gehouden met de twee D-riemwissels. Ik had alleen iets te weinig tijd voor gezelligheid (zoekt smily).
Waar ik niet aan toe ben gekomen, omdat deze klus al intensief genoeg was: kleppen stellen, olie, ontstekingsdeler vervangen, remmen schoonmaken, bandjes wisselen, stuur recht zetten, diverse dashboardlampjes fixen, antenne plaatsen (thanx Eipmiw!), etc.
Ik ga de rest van de avond op de bank zitten, ben helemaal kapot.