Wensen VKB 2010
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Antwerp Classic Salon
Voor- en najaarsbeurs Autotron Rosmalen
La Coppa Bella Machina (West-Malle, Belgie)
Je hoeft de klassiekerblaadjes er maar op na te slaan en
je zult zien dat er bijna elk weekend een beurs is waar we
als V3C ons zouden kunnen presenteren..................
- Mark Smeets
- Moderator
-
Nadeel van de VKB is dat er (bijna) alleen maar Volvo rijders komen, dus de meeste mensen zijn al voorzien en zien de 340 ook nog eens als een daf. En dat terwijl er veel mensen zijn die de 340 / 360 toch waarderen. Zo was ik gister avond onderdelen ophalen bij iemand die in 1978 heeft gelest in een 343! Blijkbaar was hier in Sittard een rijschool met 20 343's! Daarnaast heeft zijn broer een GLT gehad en kende hij nog iemand met en GLT. Hij vond het mooie en degelijke wagens en was ook zeer te spreken over onze 360. Maar omdat hij zelf geen Volvo rijdt zul je hem niet tegen komen op de VKB. En zo zijn er best veel mensen die de 300 best waarderen door ervaringen uit het verleden. Ook weten veel mensen niet eens dat er een 300 club is, daarom is het misschien leuk op een algemene oldimer beurs te staan.
Ik denk dat dat het punt van Erik is.
Overigens ben ik het niet eens met Erik om de VKB af te schaffen. Dan geven we juist toe dat het geen echte Volvo is! De VKB moeten we zeker blijven doen!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;148679 schreef : Overigens ben ik het niet eens met Erik om de VKB af te schaffen. Dan geven we juist toe dat het geen echte Volvo is! De VKB moeten we zeker blijven doen!
Kijk, dat is nou precies de vraag waar niet 123 antwoord op te geven is. V3C heeft beperkte middelen (vooral de mankracht! / vrijwilligerstijd) dus het zou kunnen dat het niet haalbaar is om ?n,?n te doen.
Dan moet je dus de vraag stellen, is de VKB heilig, of zijn er andere beurzen waar we een betere verhouding tussen inspanning en resultaat kunnen halen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volgens mij wordt de hele sfeer voor het opbouwen van een v3c stand al een stuk beter als er iemand is die die zaken duidelijk en goed coordineert zodat je de lastminute geklooi en stress kunt voorkomen. toen al het spul voor de stand eenmaal aanwezig was werd de stand in totaal binnen 3 uur opgebouwd door 3 a 4 man (inclusief uitgebreide koffiepauzes etc), zoveel tijd is dat dus nu ook weer niet.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zo was er een internationale oldtier beurs waar elke club stond..helaas stond de volvo 300 club hier niet..dit was een uitstekende kans om de club een mega boost te geven..Erik;148551 schreef : De VKB levert maar weinig leden op. Volgens mij is het goed om ook op andere algemene beurzen te staan. Initiatieven hiertoe zijn echter tot nu toe afgekapt vanwege de wat hogere kosten. Tja, dat is een keuze. Ik ben van mening dat goed gepresenteerd en onderscheidend in de beurt of naast bijvoorbeeld de historische Opel Club staan wel degelijk een positief image en publiciteit kan opleveren. To be or not to be.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de veemarkthallen in utrecht gaan tegen de vlakte in 2011..dus een goeie en handige vraag hoe volgend jaar?antiekeradio;148762 schreef : Kijk, dat is nou precies de vraag waar niet 123 antwoord op te geven is. V3C heeft beperkte middelen (vooral de mankracht! / vrijwilligerstijd) dus het zou kunnen dat het niet haalbaar is om ?n,?n te doen.
Dan moet je dus de vraag stellen, is de VKB heilig, of zijn er andere beurzen waar we een betere verhouding tussen inspanning en resultaat kunnen halen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;148821 schreef : de veemarkthallen in utrecht gaan tegen de vlakte in 2011..dus een goeie en handige vraag hoe volgend jaar?
Daar heeft de VKB-organisatie toch een oplossing voor?
Het lijkt me niet dat de VKB stopt enkel en alleen omdat de locatie gesloopt wordt....
- V300 register
- Verbannen
-
VKB, kan men als organiserend orgaan (V44) nog altijd teruggrijpen op
het Autotron in Rosmalen. Iets minder centraal gelegen, maar wel ruim
voldoende oppervlak, catering mogelijkheden en parkeerplekken genoeg.
Of misschien de Brabanthallen in Den Bosch? RAI Amsterdam?