Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Wensen VKB 2010

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 23:10 #836494 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wensen VKB 2010

Kevin;148456 schreef : Stefan, goede idee?n! Ik zeg meld je aan voor de beurscommissie!

@ Erik, ja het is een goed idee. Maar gezien de ervaringen met de afgelopen VKB is het belangrijk dat dat wel op orde is! Maar dat is aan de beurscommissie om hiermee aan de gang te gaan.

Ja, die ervaringen met de mail naar de organisatie van de VKB en hun mogelijkheden contact te krijgen waren zeer slecht. Op het laatste moment wist iemand nog hoe hen te bereiken, na heel veel mails etc. vanaf oktober het jaar daarvoor al af (dus direct na het aflopen van de VKB). Het heeft toen heel veel moeite gekost. Overigens vond ik de rest dik in orde en heb de ervaring dat veel mensen toch pas in actie komen als het water hen aan de lippen staat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 23:14 #836495 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Wensen VKB 2010
Erik het is heel vervelend wat er afgelopen VKB is gebeurt. En waar dat probleem ligt zal mij worst wezen. Vandaar dat we die commissie hebben opgericht. Jammer genoeg loopt het niet echt storm met inschrijvingen! En we hebben jammer genoeg allemaal al genoeg aan onze eventuele eigen taken. Maar goed binnenkort zullen we een vrijwilligersvergadering plannen en dan zullen we dit punt zeker naar voren halen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 23:27 #836500 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wensen VKB 2010

slb_340;148454 schreef : IDEE-BUS: VOL? WAT ZIT ER IN? WAT GAAN WE UITWERKEN? Presentatie van Anjo wbt Variomatic? Anjo's turboblok op een standaard? You name it!

Anjo zelf op een standaard? :+
Ik meld me bij deze onofficieel aan om op de beurs zelf rond te lopen en te vrijwilligen, beurscommisie heb ik de tijd en discipline niet voor

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2010 08:16 #836514 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Wensen VKB 2010

Vermilion;148472 schreef : Anjo zelf op een standaard? :+
Ik meld me bij deze onofficieel aan om op de beurs zelf rond te lopen en te vrijwilligen, beurscommisie heb ik de tijd en discipline niet voor

Anjo in een vitrinekast met muntvak.....werp een muntje in en stel een vraag :y:....het orakel zal antwoorden :worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 08:53 #836516 door V300 register
Niet te veel afdwalen he, ik zou nu ook heel vunzige opmerkingen kunnen maken...

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2010 13:02 #836527 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Wensen VKB 2010
Als de club 5 cent zou krijgen per keer dat Anjo een vraag moest beantwoorden (technisch, sticking to the subject) dan zou de club rijk zijn.
Vandaar de eerdere suggestie.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2010 18:42 #836575 door E. van Oostveen
De VKB levert maar weinig leden op. Volgens mij is het goed om ook op andere algemene beurzen te staan. Initiatieven hiertoe zijn echter tot nu toe afgekapt vanwege de wat hogere kosten. Tja, dat is een keuze. Ik ben van mening dat goed gepresenteerd en onderscheidend in de beurt of naast bijvoorbeeld de historische Opel Club staan wel degelijk een positief image en publiciteit kan opleveren. To be or not to be.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-06-2010 13:58 #836646 door V300 register
Wat moeten we op algemenere beurzen? Op de VKB heb je (bijna) alleen maar Volvorijders. Op de huishoudbeurs lopen 1 miljoen mensen rond die geen 340 hebben, en misschien eentje die het wel heeft. Laat dat grapje ? 1000,- kosten (zal wel meer zijn) om daar te staan, als diegene dan lid wordt levert dat 35,- euro op. Het gaat ook niet 100% om de rendabelheid zo'n beurs - maar wel naamsbekendheid.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2010 21:03 #836680 door E. van Oostveen
Blijkbaar ken jij alleen de huishoudbeurs. Ik ken er nog vele anderen en voor je informatie de historische opelclub is ook niet zo dom om naar de huishoudbeurs te gaan.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2010 11:22 #836689 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wensen VKB 2010
Op welke beurzen doel je dan? Ik ken buiten de RAI en de VKB eigenlijk helemaal geen andere autobeurzen... :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC