Wensen VKB 2010
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Kevin;148456 schreef : Stefan, goede idee?n! Ik zeg meld je aan voor de beurscommissie!
@ Erik, ja het is een goed idee. Maar gezien de ervaringen met de afgelopen VKB is het belangrijk dat dat wel op orde is! Maar dat is aan de beurscommissie om hiermee aan de gang te gaan.
Ja, die ervaringen met de mail naar de organisatie van de VKB en hun mogelijkheden contact te krijgen waren zeer slecht. Op het laatste moment wist iemand nog hoe hen te bereiken, na heel veel mails etc. vanaf oktober het jaar daarvoor al af (dus direct na het aflopen van de VKB). Het heeft toen heel veel moeite gekost. Overigens vond ik de rest dik in orde en heb de ervaring dat veel mensen toch pas in actie komen als het water hen aan de lippen staat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;148454 schreef : IDEE-BUS: VOL? WAT ZIT ER IN? WAT GAAN WE UITWERKEN? Presentatie van Anjo wbt Variomatic? Anjo's turboblok op een standaard? You name it!
Anjo zelf op een standaard? :+
Ik meld me bij deze onofficieel aan om op de beurs zelf rond te lopen en te vrijwilligen, beurscommisie heb ik de tijd en discipline niet voor
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Vermilion;148472 schreef : Anjo zelf op een standaard? :+
Ik meld me bij deze onofficieel aan om op de beurs zelf rond te lopen en te vrijwilligen, beurscommisie heb ik de tijd en discipline niet voor
Anjo in een vitrinekast met muntvak.....werp een muntje in en stel een vraag :y:....het orakel zal antwoorden :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Vandaar de eerdere suggestie.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-