Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Wensen VKB 2010
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2010 09:01 #629871
door E. van Oostveen
Wensen VKB 2010 is gemaakt door E. van Oostveen
Er is al een groepje mensen die zich actief voor de club wil inzetten voor de beurzen. Over 8 maanden is het al weer zover. Een tijdige voorbereiding, verzameling van goederen en actieve personen leidt tot een een mooie en goede beurspresentatie.
Welk thema gaat de beurs krijgen?
Wie kan er voor spullen zorgen?
Wie wil mee helpen opbouwen en afbreken?
Wie wil de stand bezetten?
Aanmelding om mee te helpen of om spullen te leveren kan nu al gebeuren.
Welk thema gaat de beurs krijgen?
Wie kan er voor spullen zorgen?
Wie wil mee helpen opbouwen en afbreken?
Wie wil de stand bezetten?
Aanmelding om mee te helpen of om spullen te leveren kan nu al gebeuren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 09:09 #812440
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wensen VKB 2010
Super Erik, dat je er nu al mee komt! :y:
Uiteraard wil ik dit jaar weer meehelpen, hoe en wat daar komen we nog wel uit.
Thema van de stand? Geen idee, is al bekend wat de organisatie van de VKB in gedachten heeft?
Uiteraard wil ik dit jaar weer meehelpen, hoe en wat daar komen we nog wel uit.
Thema van de stand? Geen idee, is al bekend wat de organisatie van de VKB in gedachten heeft?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 10:15 #812450
door V300 register
Het thema suf imago lijkt me wel wat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 10:24 #812451
door V300 register
Dat lijkt me ook wel een leuk concept, breng dat de v300 zo saai is dat mensen denken 'nou dat valt ook nog wel mee' of iets dergelijks, maar verkeerd uitgewerkt kunnen mensen het dan juist met het idee eens worden
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 13:20 #812464
door V300 register
Ja dat lijkt mij als buitenstaander t? voor de hand liggend. Dat Volvo suf is zijn de meesten er al over eens 
Breng nieuwsfeiten mee (Volvo eerste met 3 pts gordels, Volvo340 eerste met gordelspanners!!) en vooral input van de leden waarom zij een 340 rijden.
Die Volvo van Anjo vind ik enorm vet, maar de gemiddelde VKB bezoeker ziet een glimmende luchtinlaatbuis, 2 kuipstoelen met gordels die niet zitten zoals het hoort en een orig. achterbank en denkt "sjonnieclup". No offence, maar de gemiddelde bezoeker van de VKB is wel iets meer dan 30+

Breng nieuwsfeiten mee (Volvo eerste met 3 pts gordels, Volvo340 eerste met gordelspanners!!) en vooral input van de leden waarom zij een 340 rijden.
Die Volvo van Anjo vind ik enorm vet, maar de gemiddelde VKB bezoeker ziet een glimmende luchtinlaatbuis, 2 kuipstoelen met gordels die niet zitten zoals het hoort en een orig. achterbank en denkt "sjonnieclup". No offence, maar de gemiddelde bezoeker van de VKB is wel iets meer dan 30+

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 13:40 #812466
door V300 register
Ik denk dat het verschil met Anjo's auto is dat die er gewoon superstrak uitziet.
Originele prachtige kleur met meegespoten bumpers en spiegels, redelijk subtiele velgen, standaard spoilers, geen bodykit etc.
Het is geen sjonniebak wil ik maar zeggen.
Dat alles ontzettend netjes afgewerkt is helpt ook mee. Ik denk dat je met een V300 club in eerste instantie niet op de harde Volvo-kern gaat richten. Jongeren die interesse hebben in een leuke auto zullen denk ik eerder naar een V300 gaan (goedkoop, makkelijk sleutelen etc.). Dan spreekt Anjo's auto natuurlijk wel meteen aan.
Originele prachtige kleur met meegespoten bumpers en spiegels, redelijk subtiele velgen, standaard spoilers, geen bodykit etc.
Het is geen sjonniebak wil ik maar zeggen.
Dat alles ontzettend netjes afgewerkt is helpt ook mee. Ik denk dat je met een V300 club in eerste instantie niet op de harde Volvo-kern gaat richten. Jongeren die interesse hebben in een leuke auto zullen denk ik eerder naar een V300 gaan (goedkoop, makkelijk sleutelen etc.). Dan spreekt Anjo's auto natuurlijk wel meteen aan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 13:45 #812467
door V300 register
Ja maar zijn die jongeren op de VKB? Ik heb er maar een handjevol gezien

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 13:48 #812468
door V300 register
Ik ben nooit op de VKB geweest, maar ik was inderdaad al bang dat die gasten er niet zijn inderdaad...
Misschien de zoons van 240 rijders?
Misschien de zoons van 240 rijders?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 15:13 #812490
door V300 register
Veel rode broeken met hangsnorren. Sjieke mannen van middelbare leeftijd die in het weekend casual gekleed zijn en dan denken iets keks aan te trekken zoals een gekleurde broek. Ook griezelig veel mannen met sjawltjes. Behalve bij de 300club.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2010 15:46 #812492
door V300 register
Ik vond dat de afgelopen VKB er veel belangstelling was voor onze stand hoor, vooral toen de motorkappen opengingen.
Niet alle reacties waren even serieus/positief, maar toch, we trokken wel de aandacht.
In ieder geval lijkt mij een promotiefilmpje weer een goed plan, dit keer misschien met een beamer die vanaf achter op het scherm projecteert. Dan is het mogelijk om het scherm verder naar voren (en dus in het zicht) te plaatsen.
Niet alle reacties waren even serieus/positief, maar toch, we trokken wel de aandacht.
In ieder geval lijkt mij een promotiefilmpje weer een goed plan, dit keer misschien met een beamer die vanaf achter op het scherm projecteert. Dan is het mogelijk om het scherm verder naar voren (en dus in het zicht) te plaatsen.
Moderators: Mark Smeets