Wensen VKB 2010
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Daarom ook complimenten naar Erik voor zijn vooruitziende blik!
Ik vind dat dat wel gezegd mag worden.:yesyes:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;131151 schreef : ook de complimenten voor de wederhelft van de evc?
Bij deze

- V300 register
- Verbannen
-
daNpy;131134 schreef : Input is toch nooit verkeerd? Het is aan de commissie te bepalen wat ze ermee gaan doen denk ik dan
dat lijkt mij precies het geval, Danny.
@Mark we hebben na afloop van de nieuwjaarsbijeenkomst een onofficiele bijeenkomst gehad van een groepje mensen wat zomaar eens een soort beurscommissie zou kunnen worden. Dat de commissie er komt is overigens nooit een vraag geweest, wel wanneer het zou beginnen en wie erin komt.
Erik heeft bij mij overigens aangegeven dat hij niet beschikbaar is voor de beurscommissie. Uit het starten van dit topic blijkt dat het misschien toch wel leeft bij hem, wat in mijn idee alleen maar goed is. (misschien wil hij daar zelf nog iets over zeggen?)
Wat mij betreft is het in ieder geval heel welkom om een discussie op het forum te hebben over dit onderwerp, maar het zal uiteindelijk de beurscommissie zijn die de knopen doorhakt en de nodige voorbereidingen in gang zet.
Dus als je ?cht mee wilt praten over de plannen voor 2010 zit er maar 1 ding op; aanmelden voor de beurscommissie :yummie:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
antiekeradio;131160 schreef : dat lijkt mij precies het geval, Danny.
Dus als je ?cht mee wilt praten over de plannen voor 2010 zit er maar 1 ding op; aanmelden voor de beurscommissie :yummie:
Ik snap de bedoeling van deze zin niet?
Volgens mij moet de beurscommissie beslissen welk van de door de leden (liefste meerdere) aangereikte ide?en binnen het PR- en EVC-beleid vallen en kunnen voldoen aan de gestelde financi?le randvoorwaarden en de doelstelling van de club. Dan zal de beurscommissie zich vooral gaan bezig houden het idee verder uit te werken. Het is natuurlijk goed om tijdig mensen te betrekken die (delen van) de uitvoering op zich nemen. Daarnaast is het belangrijk (en de ALV is daar een goed moment voor) om het plannetje voor te leggen aan de leden en daar een kleine discussie/stemming over te houden.
Vorig jaar heeft de inbreng op het forum geleid tot het thema, de keuze van auto's en de manier van presenteren. Dus eerst:
- thema vast stellen (ALV),
- uitwerking maken,
- uitwerking toetsen bij de leden (forum, BBQ, Volvoice),
- actie.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
antiekeradio;131160 schreef : dat lijkt mij precies het geval, Danny.
Erik heeft bij mij overigens aangegeven dat hij niet beschikbaar is voor de beurscommissie. Uit het starten van dit topic blijkt dat het misschien toch wel leeft bij hem, wat in mijn idee alleen maar goed is. (misschien wil hij daar zelf nog iets over zeggen?)
Ik heb het druk en heb ook het standpunt dat actieve leden zoals ik (waarvan ook het idee voor commissies komt) niet veel andere taken in de vereniging moet doen. Het is juist de kunst om zoveel mogelijk niet- actieve leden actief te maken.
Ik zelf ben al heel vaak actief geweest in diverse vrijwilligersorganisaties (3x voorzitter, lid van de technische commissie en materiaalplanning, redactie wijkblad en schoolblad, etc.etc.). Iedere keer was het de kunst om andere mensen actief te maken, te motiveren.
Op dit moment ondersteun en adviseer ik zal van vrijwilligersclubs hier in Nijmegen met maar 1 doel: de clubs moeten zo zelfstandig mogelijk functioneren en zo veel mogelijk mensen betrekken. Zorg ervoor dat ide?en uit de achterban/leden komen en rapporteer terug over het resultaat en vooral doe wat je zelf leuk vind, maar doe een paar dingen goed. De rest is voor andere mensen, die krijgen zo ook een kans.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gezien de topictitel lijkt het me weer zinvol om na te denken over het thema van komend jaar. Het thema van afgelopen jaar was: "de uiteenlopende mogelijkheden van de Volvo 300, daarvoor was het thema ...........
Komend thema kan zijn.................dat is aan jullie, leden (en forumbezoekers)
Lets start brainstorming, now.