Nabespreking VKB 2009
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Maar de verkoper was zo 'dom' om het eerste bod 5 minuten na plaatsing al te accepteren... Achja ik heb de mijne ook (bijna) compleet, zij het dan wat duurder

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;123973 schreef : Haha ik hoorde al van Anjo dat Kevin dacht dat wij die bodykit op MP hadden gekocht... (ja er stond een sedan bodykit op vorige week!) Helaas waren ook wij te laat..
wat een reputatie heb ik toch opgebouwd
Gvd, waarom komen alle mooie onderdelen op MP als ik niet in Nederland ben... Nieuwe koplampen, bodykits, tripcomputers, raamjalouzien, ik zie in een keer gigantisch veel plaatwerk aangeboden worden etc...
Ik heb het behoorlijk slecht.

- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;124004 schreef : Ik heb het behoorlijk slecht.
arme jongen toch :cry2: :+
Jij hebt al een jalouzie en tripcomputer en veel nieuw plaatwerk in je auto zitten...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;123992 schreef : We hebben de dozen met onderdelen doorgespit, het waren niet allemaal 300-delen maar er zaten wel kleine interessante dingetjes tussen. Verder niet heel bijzonder, veel clipjes en dopjes en klemmetjes etc.
Er zat toch aardig wat bijzonder spul tussen! Heeft Anjo gisteren al gelezen

Ik heb redelijk veel 300-onderdelen gezien (en gekocht), ik kon duidelijk merken aan mezelf dat m'n kennis aardig is toegenomen

Ik heb o.a. een showroomplaat voor een 360, een stripingset "2-Litres" voor op de bult van m'n GLS, nieuwe chroomplaten voor m'n GLS, een hagelnieuwe 343 1976-klokkenset met 1 km op de klok en vele stripingsets gekocht.
In de dozen zaten o.a. nieuwe wielremcilinders, vele remdelen (ook al die veertjes, pinnetjes en klemdelen!!), nieuwe metertjes en heeeeel veeeeeel kleine dingetjes die nieuwe niet meer te krijgen zijn (zo hebben we nu een stuk of 30 ontluchtingsnippels, origineel Volvo).
De vraag of jullie wat gemist hebben door niet in die dozen te gaan zoeken; jazeker!!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Die stripingsets en vooral die 2-liter op de bult van je motorkap daarentegen zijn wel bijzonder leuk

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die linksachter in het wielremcylindertje zit is idd niet zo heel nuttig, die worden standaard meegeleverd met de wrc (en is een stuk groter/dikker als die van de remklauw)