Nabespreking VKB 2009
- V300 register
- Verbannen
-
De auto van Anjo:
Met motor:
Verder was er nog wat apart spul te zien, zoals een P1800 US uitvoering met dubbele Webers
242GT
Ambulance
Eerste model (?) Katterug:
Een van de 2 gebouwde 767 Limo's:
Leuke middag gehad iig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
een technisch commissie lid van de volvo klassieker vereniging kwam een rondje doen om mensen te werven voor z'n presentatie, ook een erg prettig gesprek met die man gehad en daarom naar z'n presentatie gegaan met Laurens. wat echt opviel is dat hij losse volvo series op ging noemen maar hij zowaar stil stond bij de 300 serie als d? ondergewaardeerde volvo die toch echt niet zo slecht is als men denkt! vanaf hier mijn complimenten naar die man want hij wist dus ook gewoon echt wat van de 300 serie en dat kom je niet al te vaak tegen! helaas had een deel van het gesprek ook gevolgen voor plannen in onze club mbt taxaties, daar zal ik zo een topic over openen.
ik heb genoten van de vkb; het ?nige wat jammer is is dat er dit jaar 3 auto's van het type 3 stonden. volgend jaar zoveel mogelijk proberen om de verschillende grote facelifts neer te zetten, van elk type zijn er wel enkele kandidaten "beursgeschikt" dus dat moet geen probleem zijn. zoveel complimenten voor de 300 serie die vertegenwoordigd waren zijn er volgens mij in jaren niet geweest.
iedereen vanuit de organisatie en standvolk, bij deze een compliment!
en nu ga ik even verder zeuren in het ledenmenu tav verbeterpunten:D
@ Danny en Steven, die foto's van de 340T sla ik wel even op als jullie het niet erg vinden

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;123884 schreef : En Anjo en Ronald, hebben jullie de groeten nog doorgekregen van een paar onbekende zuiderburen?
wat dan,ikke nie snappe?
verder leuke beurs en natuurlijk een hele mooie stand zo met basic /sportief en luxe:y:
heb nog een paar dingetjes gekocht :koplampwisserbladen en een olie druk en een temperatuur sensor,kost echt een rib uit mn lijf,maargoed nou heb ik ze en kan ik het eindelijk eens werkend gaan makenyeehaa!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-