Nabespreking VKB 2009
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dan wilde je niet dat ik achter je reed met mijn te verlaagde volgepropte kofferruimte..elpee;123899 schreef : was een leuke beurs, iets minder was het om terug te rijden in het donker met alleen stadslicht.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ronaldromme;123897 schreef : wat dan,ikke nie snappe?
verder leuke beurs en natuurlijk een hele mooie stand zo met basic /sportief en luxe:y:
heb nog een paar dingetjes gekocht :koplampwisserbladen en een olie druk en een temperatuur sensor,kost echt een rib uit mn lijf,maargoed nou heb ik ze en kan ik het eindelijk eens werkend gaan makenyeehaa!
Ik was vanmorgen onderweg naar Limburg om een B230F te halen. Op de A58 richting Tilburg stond er ineens een ouwe Volvo (100-serie) langs de kant van de weg. Ze hadden een lekke band gekregen maar hadden geen reservewiel bij. Ik heb ze mijn reservewiel van de 244 gegeven zodat ze weer door konden rijden. Ik heb hun toen gezegd dat ze het wiel mochten houden als ze de gasten bij de Volvo 300-stand de groeten zouden doen van mij

Hebben ze dus niet gedaan, ik eis m'n reservewiel terug!!!
:+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nog meerAvdAkker;123893 schreef :
@ Danny en Steven, die foto's van de 340T sla ik wel even op als jullie het niet erg vinden

Overigens vind ik het niet heel gek dat niet alle VKB bezoekers iets van de V300 afweten, het is immers geen 'echte' (lees: Zweedse) Volvo.
Ze zijn net zo min fan van de V40 welke ook in NL is gemaakt. (toch?

?chte Volvo's komen uit Zweden.
?chte auto's (dus van voor 1990) uit Nederland }

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
stomme hollanders let toch wat beter op bij de nederlandse geschiedenis.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;123899 schreef : was een leuke beurs, iets minder was het om terug te rijden in het donker met alleen stadslicht.
Ah, Joost en ik vroegen ons al af wanneer je doorkreeg dat je stadslicht aan had ipv dimlicht, maar dat was je dus wel opgevallen? :crazy1: