Nabespreking VKB 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Van wie waren trouwens de plastic bekers? Ik heb ze meegenomen naar huis....:yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;123933 schreef : Ah, Joost en ik vroegen ons al af wanneer je doorkreeg dat je stadslicht aan had ipv dimlicht, maar dat was je dus wel opgevallen? :crazy1:
Euhm afgelopen woensdag.....
Dimlicht werkt alleen nog maar bij uitgeschakeld contact en zonder sleutel. Diverse tankstations aangedaan vanaf arnhem naar hengelo om elke keer iets te veranderen wa niet hielp
- V300 register
- Verbannen
-
:f
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij gaat het meer om welk motorblok er onder de kap ligt. Alles met nog 'echte' Volvoblokkies erin is natuurlijk helemaal de bombdiggiedie. Hoewel ik na het bestuderen van wikipedia de logica daarvan ook niet meer in zie. Maar zo'n Renaultblok kan natuurlijk ?cht niet!daNpy;123918 schreef : ?chte Volvo's komen uit Zweden.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Ik vond het een geslaagde beurs! Nu uitzoeken wat we allemaal gekocht hebben (o.a. twee dozen vol 300-onderdelen van een dealer, zit een enorme berg onderdelen in die ook nog eens niet meer te krijgen zijn!).
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt weer op het 850-forum zitten gluren?ronaldromme;123908 schreef : nog ff wat pics van een ander forum gejat:no_comment:bling bling ouwe!!!

Tja, die Ivo maakt echt altijd van die mega-mooie foto's. Geloof dat ie ook wel leuke apparatuur heeft.
- V300 register
- Verbannen
-
daNpy;123932 schreef : Ik heb ?berhaupt geen 440 gezien eigenlijk :+
Nou, ik heb er welgeteld ??n (1!) gezien op de parkeerplaats. Echt de moeite dus. Toch vind ik dat zeker die series I ook een plek op de VKB verdienen. Begint een aardig ouderwets model te worden en zeldzaam bovendien!
Verder een succesvolle beurs vond ik. Leuke stand met mooie wagens! En wat ben ik jaloers op de auto van Ronald:humor:! Ik heb ook een sedan in dezelfde kleur, maar dat hij er ook z? uit kan zien. Die auto lijkt wel nieuw! Respect!
Wat de 300 betreft kwamen we er toch weer slecht vanaf. Ik heb namelijk alles gekocht wat ik voor de 340 kon vinden: twee fusees en een nieuwe originele tankdop. Als je Amazonrijder bent kun je je hart er echter ophalen...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik vond de stand geweldig, maar miste 1 a 2 grote varens of palmboompjes oid.
Verder vond ik dat de bezoekers zich (lees zondag) netjes gedroegen bij de auto's.
Ik heb het idee dat folderen bij de deur helpt en zeker als je ff later in de stand die mensen echt ziet komen. Dan hebben ze dus een keuze voor de stand gemaakt.
Verder vond ik de bezetting van de stand als het afbreken van de stand voldoende en er heerste een relaxte sfeer. Veel mensen van de stand konden de bezoekers echt boeien met hun verhaal. Dat levert denk een positieve herinnering op.
Verbeterpunten komen ff in het verbetertopic voor leden.
- V300 register
- Verbannen
-
Neerlands trots;123950 schreef : Wat de 300 betreft kwamen we er toch weer slecht vanaf. Ik heb namelijk alles gekocht wat ik voor de 340 kon vinden: twee fusees en een nieuwe originele tankdop. Als je Amazonrijder bent kun je je hart er echter ophalen...
een veel voorkomend misverstand; er lag niet zo veel voor de 300 serie als vorig jaar, maar als je echt alle specifieke 3-serie onderdelen gekocht zou hebben had je achterbank echt wel plat gemoeten

Er lagen zelfs een set NOS deurpanelen voor modeljaar 1976-1977
De 'bling'dingen en meest zichtbare aanbiedingen zijn niet voor de 3-serie, maar als je je onderdeeltjes een beetje kent en goed kijkt ligt er altijd een hoop hoor....
- V300 register
- Verbannen
-