Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2009 14:56 #778137
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Ik bedoel meer de mensen die niet meer opvallen tussen de meubels als ze een antiekzaak binnenlopen. Daar reken ik mezelf nog niet bij. Volgend jaar wordt ik 35.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2009 15:26 #778141
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Oh. Dan ben je nog wel een lekkerding voor je leeftijd Erik. Ik had je 25 geschat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2009 15:27 #778142
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
De Zon maakt blijkbaar weer hitsig! Ik zie het al!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-10-2009 23:42 #801198
door V300 register
Hoe zit dat hier :halo:
vond dit namelijk als muziek in de oren klinken.
soepmetworstenvoyagerbashweekend:y:
Volgens mij is er niet veel terecht gekomen van dat weekend in Klein Zundert..
Afgelopen week heb ik het er met Ronald en Mark nog een aantalen malen over het batavenweekend gehad.. Man man man wat was dat gezellig.
:worship:
vond dit namelijk als muziek in de oren klinken.
soepmetworstenvoyagerbashweekend:y:
Volgens mij is er niet veel terecht gekomen van dat weekend in Klein Zundert..
Afgelopen week heb ik het er met Ronald en Mark nog een aantalen malen over het batavenweekend gehad.. Man man man wat was dat gezellig.
:worship:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 23:03 #801276
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Ben hard bezig om de nieuwe blokhut te huren, maar er liggen nog een paar beren op de weg.
1. In december kan ik zelf nog niet garanderen of ik er bij ben(dankzij mijn werk die gaat verhuizen)
2. De groep heeft besloten om de blokhut voorlopig niet te verhuren tot Januari, ben nu alle moed bij mekaar aan het schrapen om de voorzitter te gaan overhalen.
1. In december kan ik zelf nog niet garanderen of ik er bij ben(dankzij mijn werk die gaat verhuizen)
2. De groep heeft besloten om de blokhut voorlopig niet te verhuren tot Januari, ben nu alle moed bij mekaar aan het schrapen om de voorzitter te gaan overhalen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2009 10:01 #801307
door V300 register
Spannend. Januari/Februari mag ook hoor! Leuk scouten in de sneeuw
.

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
01-11-2009 00:05 #803596
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
nu we toch met allemaal nieuwe evenement bezig zijn, nog updates Laurens?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2009 02:40 #803599
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Vorig jaar was het idd. lekker chillen. Het slapen ga ik dit jaar beter doen. Lijkt me goed als we dit jaar ook door iedereen maaltijden laten meebrengen. Zelfgemaakt is natuurlijk het lekkerst en dan wel mogelijk voor tussen de 12 en 20 man/vrouw.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2009 03:41 #803601
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
advies van mijn vader (doet onderhoud aan de blokhut volgende week vragen) en dan ga ik er direct er achter aan.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2010 19:23 #811850
door Laurens Post
Heb alvast goed nieuws voor iedereen de nieuwe blokhut is gereserveerd in December 2010. Zie evc-kalender
Moderators: Mark Smeets