Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
- V300 register
- Verbannen
-
ook staan er veel dingen in ZIP, maar die kun je tegenwoordig (met XP althans) met een kale windows-installatie al openen. Voor PDF heb je nog effe een extra programmatje nodig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;69156 schreef : Is er iemand uit het "Zuiden Des Landsch" die een tussenstop kan maken in Oosterhout zodat ik hem een stabilisatorstang mee kan geven voor een Volvo 700 Verenigingslid? Als die dan daar op de V7V stand afgegeven kan worden is dat helemaal mooi.
Jeroen, waarschijnlijk dat ik via de A27 moet rijden (A2 wordt aan gewerkt), dus ik denk dat ik het wel mee kan nemen. PB'en effe.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;69297 schreef : alleen langs?
Kan. Vervoer tot Arnhem valt wel te regelen, maar tot aan Utrecht is echt te ver.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;69116 schreef : Heren, heeft iemand in de omgeving van Utrecht misschien een LCD scherm of iets dergelijks tot zijn beschikking? Voor de beurs zoeken we nog iets dergelijks. PB me hiervoor...!
Waarvoor heb je die schermen nodig en hoe groot moet het zijn?
Ik heb namelijk wel een 14" LCD pc monitor te leen, maar dan moet je dus ook automagisch een pc hebben. Daarbij is 14" niet echt super groot, en Delluf is geen omg. Utrecht.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik heb dan al een rondje nederland in gedachten,eerst naar de vkb,s'middags mijn ouders ophalen in rosmalen..komen trug met peter brandhout..volvofiel;69337 schreef : Kan. Vervoer tot Arnhem valt wel te regelen, maar tot aan Utrecht is echt te ver.