Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2008 22:25 #729173
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2008 22:41 #729178
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
thanks...zal zeker worden ingevuld en op het dasch gelegd worden..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2008 22:44 #729179
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Vreemd dat ze niet ontvangen worden. Heeft dit met dat hotmail verhaal te maken?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 22:53 #729180
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Zou kunnen, maar de reply van Erik Welle heb ik wel gewoon in mijn hotmail ontvangen. Waar ik dan ook weer als een suf schaap op terug-reply....:+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2008 09:23 #729187
door V300 register
Hotmail is erg streng in zijn antispam-policy, het kan zijn dat de mailprovider of internetprovider waarvandaan de originele mail is verstuurd op een blacklist van hotmail stond, en dat dat bij de reply-all (d'OH!!!) die daarna kwam niet het geval was.
Overigens is het wel zo handig om bij zo'n mailing alle geadresseerden in de BCC te zetten, dan voorkom je dat iemand met een vraag of opmerking per ongeluk / opzettelijk in een reply-all de hele club mailt
(nog los van het feit dat het me niet de bedoeling lijkt dat we nu zomaar over de mailadressen van alle clubleden beschikken).
Is overigens niet bijdehand bedoeld hoor!
Maar het specificatieblad is een goed idee inderdaad, sowieso supergoed hoe hard er door allerlei mensen aan de VKB gewerkt wordt, m'n complimenten!
Overigens is het wel zo handig om bij zo'n mailing alle geadresseerden in de BCC te zetten, dan voorkom je dat iemand met een vraag of opmerking per ongeluk / opzettelijk in een reply-all de hele club mailt
Is overigens niet bijdehand bedoeld hoor!
Maar het specificatieblad is een goed idee inderdaad, sowieso supergoed hoe hard er door allerlei mensen aan de VKB gewerkt wordt, m'n complimenten!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 10:00 #729188
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Nu nog en beveiligd Word bestandje zodat we het mooi met het juiste lettertype en zonder de layout te verknallen kunnen invullen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2008 12:07 #729197
door V300 register
het BCC verhaal is inmiddels besproken, en het was inderdaad een vergissing van Paul. hij wist dit al wel namelijk 
Hotmail werkt soms wel, soms niet. Ik heb al eerder gevraagd aan de gelukkige bezitters van een hotmail account om hierover te klagen bij hotmail.
Ik kan er zelf verder niets aan doen, het probleem is dmv een formulier aangemeld bij de servicedienst, en volgens mij doen ze er niks mee....
Hotmail werkt soms wel, soms niet. Ik heb al eerder gevraagd aan de gelukkige bezitters van een hotmail account om hierover te klagen bij hotmail.
Ik kan er zelf verder niets aan doen, het probleem is dmv een formulier aangemeld bij de servicedienst, en volgens mij doen ze er niks mee....
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 12:17 #729200
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Laat ik maar gelijk met het bericht in huis vallen. Heeft iemand een Ghettoblaster oid. te leen om (rustige) muziek te spelen. Het is de bedoeling dat de muziek alleen onze stand covered.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 12:24 #729201
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Zet Anjo's auto op de stand...
Als hij zijn stereo uit heeft staan is dat vast al hard genoeg
Als hij zijn stereo uit heeft staan is dat vast al hard genoeg
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 12:45 #729204
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
helaas jeroen, alle speakers zijn eruit op de 2 6x9" naast de achterbank na:)
Moderators: Mark Smeets