Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
1 van de belangrijkste redenen waarom V3C een clubstand heeft, is leden werven. dus kom vooral babbelen, en jezelf inschrijven!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik kijk er wel naar uit om die dag de andere forumleden te ontmoeten, ik hoor het wel!
- V300 register
- Verbannen
-
Spreekt allemaal voor zich. De parkeerplaats is ruim en je kunt alle kanten op (rondjes rijden), dus uiteindelijk vind je het wel. Gewoon even op het bordje "P 300 serie" o.i.d. letten + je ziet trouwens waarschijnlijk meteen wel waar de meeste 300's staan. Het is trouwens ook niet verboden om 'm ergens anders neer te zetten. Als het goed is kom je binnen vanzelf een keer langs de V3C-stand, zo groot is het ook weer niet.340 sensation;68910 schreef : O das mooi dan, dus ik kan gewoon die kant op komen. Kan ik evt bij iemand melden die dag waar ik hem neer kan zetten op dat terrein dan weten ze dat ik ook kom etc en dan weet ik ook meteen waar ik precies heen moet?
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Je kunt ons eenvoudig herkennen aan onze geruite broek, tweedjasje, tweedpet en pijp in de mondhoek!
roflmao
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;68937 schreef : Je kunt ons eenvoudig herkennen aan onze geruite broek, tweedjasje, tweedpet en pijp in de mondhoek! :humor:
Sinds wanneer tel jij voor twee?