Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2008 12:50 #729205 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Ik gok dat ie dan n?g hard zat kan!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2008 13:16 #729207 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08

antiekeradio;69686 schreef : Hotmail werkt soms wel, soms niet. Ik heb al eerder gevraagd aan de gelukkige bezitters van een hotmail account om hierover te klagen bij hotmail.

Misschien helpt het om alle Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.-adressen in de veilige lijst ('safe senders' onder 'options') van je hotmailaccount te zetten? Ik heb het nog niet geprobeerd, dus wie weet...ik heb Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. inmiddels toegevoegd.

Ik weet dat dit in eerste instantie alleen maar bepaalt of het mailtje naar de junkmail- of inboxfolder gaat, maar wie weet doet het nog meer. Ik had bijvoorbeeld Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. er nog niet tussenstaan, maar mailtjes kwamen tot voor kort wel in m'n inbox. Wie weet dat Hotmail ze nu iig weer toelaat?!

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2008 13:34 #729211 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08

Erik;69689 schreef : Laat ik maar gelijk met het bericht in huis vallen. Heeft iemand een Ghettoblaster oid. te leen om (rustige) muziek te spelen. Het is de bedoeling dat de muziek alleen onze stand covered.

Mag ik eerlijk zijn? Dit lijkt me niet een geweldig idee. Omdat er behoorlijk wat geroezemoes is vanuit de hal, en her en der mensen die door installaties te horen zijn(zoals die apk-man van vorig jaar...) denk ik dat een radio alleen maar storend werkt... i.m.h.o.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2008 14:47 #729218 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Die twijfel was er bij mij ook wel. Ik heb vorig jaar ook een hal met veel geroezemoes, maar ook een bedaarde vlakke stemming sfeer ervaren. Muziek, bijv. van Enya oid. kan juist wat meer kleur en beleving brengen. Ik wil het proberen. Ik weet idd. niet zeker of het iets toevoegd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2008 15:45 #729220 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Als het niet te aanwezige muziek is kan het wel...Wat dacht je van die mega-foute fluitende vogeltjes muziek? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2008 21:25 #729377 door V300 register
:yeah:...wens jullie een veel plezier op de beurs! eigenlijk had ik ook willen komen,maar ik zit dit weekend al vol met een leuke rit naar Duitsland. Mijn rooie 340 mag weer laten zien wat ie kan.

(toch wel leuk om te weten dat ik in 3 maanden toch al weer 7000km :humor: redelijk probleemloos heb gereden. Met nog wel een auto die al bijna 3x naar de sloop zou worden gebracht door vorige eigenaren of zelfs de ANWB :mad: ...en steeds net optijd weer is gered door iemand die er nog in gelooft..)

Groet, jeroen

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2008 21:35 #729388 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Ik wens je veel plezier in Duitsland, en ik weet dat Erik toen vanuit Lippstadt is terug gereden met de 340 bijna probleemloos. Heenweg naar Lippstadt was wel probleemloos voor de 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2008 21:37 #729394 door V300 register
Zijn er ook club-stickers aanwezig? Ik heb een andere vracht-toet, dus ook weer nieuwe stickers nodig! In de goede oude tijd zorgde William daar voor, maar nu?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2008 21:53 #729398 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo Klassieker Beurs 27 & 28 september 08
Stefan dacht ik?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2008 22:13 #729403 door V300 register
De clubwinkel is aanwezig. Bemenscht door o.a. Stefan en mijzelf.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC