Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:10 #645921 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
En dan op de dag dat er besteld moet worden te
horen krijgen dat bepaalde cruciale onderdelen
NIET meer leverbaar zijn! Ik had van een "professionele" dealer anders verwacht.
Ik kon geen actie meer ondernemen om iets anders
te regelen. Sorry, Walter, maar ik was ZWAAR teleurgesteld. Zeker als je dat afzet tegen de
uitlatingen t.o.v. andere sleuteladressen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2005 23:10 #645922 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
@ Paul

Dat is zeker een mooie prijs voor zo'n auto, maar het ging me vooral om de aankleding van die s60 op de foto. Spoiler kit, grote velgen....

@ Andre

Kan ik er uit opmaken dat het dus totaal niet jouw fout was en dat de verzekering gelukkig uitkeert?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:14 #645923 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Ik heb niet gezegd wie er schuldig is, maar kan wel waarnemen dat de tegenpartij hard heeft moeten rijden, maar wel op een voorrangsweg. De 340 was al bijna aan de overkant voordat hij geraakt werd. Helaas doet de politie hier niets mee. Dit wordt een zaak voor de verzekering.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:19 #645924 door V300 register
@Fran§ois: "professionele" dealer??

Lekker genuanceerde en professionele uitspraak voor een bestuurslid van de V3C! Dit soort uitspraken horen niet op dit forum thuis! Ik hoop dat wij als tevreden leden die vandaag gesleuteld hebben een volgende keer nog welkom zijn..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:37 #645925 door V300 register
He Siebren,

Ik moet je echt nog een keer hier bedanken dat je gebleven bent. Echt bedankt. Ook even over de garage. Niets dan goede woorden. Ze hadden misschien niet alles op voorraad. Wat wil je. Maar ze hadden er wel twee monteurs lopen en lekkere broodjes en drankjes. En als je hulp nodig had stonden ze wel op alle mogelijke manieren klaar. En het ging allemaal zonder morgen of zeuren, zelfs toen er iets kapot ging. Nee het was echt een top bedrijf. Hopen dat we daar nog een keer mogen komen als 300 club.

Andre

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:39 #645926 door V300 register
@Siebren:
1) IK ben niet professioneel met VOLVO bezig, het is mijn hobby.
2) Ik ben al 1,5 jaar geen bestuurslid meer, alhoewel
dit wel nog in mijn profiel staat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2005 23:48 #645927 door V300 register
@Fran§ois:

Punt 1): ???
Punt 2): Onhandig dat dat nog in je profiel staat, dus houd rekening met wat je hier zegt! Als jij ontevreden bent over iets, dan moet je dat met de betrokkenen bespreken en niet eenzijdig op dit forum plaatsen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2005 00:06 #645928 door V300 register
@Fran§ois; wil er maar 1 ding over kwijt;

-je hebt wat gemist-

(nu weer over op andere zaken aub)

@andre; WAT ERG!!!!!! shitttt heb je net je autotje weer lekker vertroeteld rijdt zon pipo m even in mekaar voor je! aaahrg..... dat moet zeer doen, ook al heb je dan gelukkig geen schrammetje.

@Allen; mooi werk geleverd! gelukkig is het meeste met goed gevolg af gekomen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2005 00:11 #645929 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Ik ben ook net thuis... mijn linkerkant roodverbrand van een middagje autorijden; Deventer - Den Haag - Oosterhout.

Zaterdag een erg leuke dag gehad, jammer dat ik pas zolaat een brug kreeg en dat ik de helft van mijn klusjes daardoor niet kon doen.
Verder was het een geslaagde dag.
De mensen van Hooftman waren extreem behulpzaam en vriendelijk.

Leuk om zoveel complimentjes over mijn auto te krijgen, en ik ben er nog niet eens klaar mee!

@Andre: BALEN!
Ik heb je niet gezien, ondanks dat ik vlak na je weg ben gereden.
Ik hoop dat de verzekering iets uitkeert!

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2005 11:32 #645930 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Hallo u allen,

Ik ben blij dat jullie het allemaal naar de zin gehad hebben! Mijn collega's en William hebben daar dan ook al het mogelijke voor gedaan, alle lof hoort aan hun toe.

Toch wil ik even reageren op de negatieve klanken van Francois. Erik en ik hebben er alles aan gedaan om de juiste onderdelen te selecteren. Het feit dat er een bepaalde slang voor een 360 met af fabriek airco (hoe veel rijden er daar origineel van rond??) niet meer leverbaar is bij Volvo is iets wat wij niet kunnen ondervangen.

In de dagen voor de sleuteldag is er veelvuldig telefonisch contact geweest om te kijken hoe we dit op kunnen lossen, ik heb zelfs voorgesteld aan Francois om met de auto te komen en in ieder geval de andere klussen van de waslijst te doen. Dan konden we samen kijken of we over dezelfde slang spraken en wat we als alternatief konden regelen. Met een andere 360 ernaast zouden we kunnen kijken of die koelslang eenvoudig aan te passen is voor een auto met airco. Helaas heeft Francois op dat moment besloten zijn inschrijving te annuleren, de slang had de hoogste prioriteit en hij was bang dat de slang op de terugweg zou klappen. Op de heenweg had dat zeker niet kunnen gebeuren?

Vervolgens heeft Francois zijn ongenoegen kenbaar gemaakt op de voicemail van William, kennelijk durfde hij het niet direct tegen mij te vertellen. Naar mijn PERSOONLIJKE idee heeft Francois nooit de intentie gehad deel te nemen aan de sleuteldag, daar hij bij zijn inschrijving al aangaf de aanmelding te annuleren in het geval dat Hooftman te moeilijk zou doen. Ik vind het erg spijtig dat dit zo afloopt, we hebben er alles aan gedaan om het zo goed mogelijk op te zetten, mijn collega's en William verdienen deze reactie van de heer Aben niet.

Om terug te komen op de opmerking van Wouter: ik zou deze discussie nu graag als gesloten zien, beide partijen hebben hun verhaal kunnen doen.

Nogmaals dank voor jullie inzet!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC