Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2005 20:11 #645911
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Dat vond ik ook! Alles was zeer goed geregeld, het personeel van Hooftman heeft erg zijn best gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Ik was dan zelf wel niet met een auto, maar ik heb toch lekker wat geklust hier en daar.
Bedankt maar weer voor de fijne dag. Ik heb nog wat foto's gemaakt. Ik zal ze verkleinen tot een gangbaar formaat en ze even hier posten.
(even een vraagje ter zijde, weet iemand van een programma waarme je in een keer een aantal foto's tegelijk naar een gelijk formaat kan re-sizen??)
(Bericht gewijzigd door randomhero op 18 juni 2005)
Bedankt maar weer voor de fijne dag. Ik heb nog wat foto's gemaakt. Ik zal ze verkleinen tot een gangbaar formaat en ze even hier posten.
(even een vraagje ter zijde, weet iemand van een programma waarme je in een keer een aantal foto's tegelijk naar een gelijk formaat kan re-sizen??)
(Bericht gewijzigd door randomhero op 18 juni 2005)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 21:16 #645912
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Ik was er even met de peugeot (ja ja, ik ging vandaag vreemd). Erg leuk om te zien hoe iedereen aan het sleutelen was. het zag er allemaal erg gezellig en verzorgd uit mensen! Toppie!
wie was er eigenlijk met de tank bezig (brug tegen de showroom in het midden)? Was jij dat Frans? Ik schrok een beetje van alles wat er los hing..... of hoorde dat zo? Is alles nog terug op z'n plekkie gekomen?
(Bericht gewijzigd door kingfisher op 18 juni 2005)
wie was er eigenlijk met de tank bezig (brug tegen de showroom in het midden)? Was jij dat Frans? Ik schrok een beetje van alles wat er los hing..... of hoorde dat zo? Is alles nog terug op z'n plekkie gekomen?
(Bericht gewijzigd door kingfisher op 18 juni 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 21:32 #645913
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Het was mij het dagje wel.
Het is jammer dat ik door de grote klus helemaal
geen handen vrij had en weinig tijd voor anderen.
Het hele project heeft ondanks alles toch
positieve kanten.
(Op laatste moment is de tank niet geplaatst
omdat de versnellingbak er ook af moest en de
volvomonteurs geen lekkage zagen en mijn eigen
garage het goed vond zo.)
Hele achtekant is bekeken, leidingen los en goed
vastgemaakt met nieuwe materialen, een roestplek
gevonden, koppeling gesteld, gaatje in pijp dicht
en wat het achterste gedeelte betreft is alles
goed nu.
En veel geleerd.
De helpende handen zo nu en dan waren erg fijn.
Alsof ze aanvoelden dat het op dat moment net
even te veel werd.
Grote uitdagende klus waarin ik iets overwonnen
heb.
Het is jammer dat ik door de grote klus helemaal
geen handen vrij had en weinig tijd voor anderen.
Het hele project heeft ondanks alles toch
positieve kanten.
(Op laatste moment is de tank niet geplaatst
omdat de versnellingbak er ook af moest en de
volvomonteurs geen lekkage zagen en mijn eigen
garage het goed vond zo.)
Hele achtekant is bekeken, leidingen los en goed
vastgemaakt met nieuwe materialen, een roestplek
gevonden, koppeling gesteld, gaatje in pijp dicht
en wat het achterste gedeelte betreft is alles
goed nu.
En veel geleerd.
De helpende handen zo nu en dan waren erg fijn.
Alsof ze aanvoelden dat het op dat moment net
even te veel werd.
Grote uitdagende klus waarin ik iets overwonnen
heb.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2005 21:54 #645914
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 21:58 #645915
door V300 register
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2005 22:17 #645916
Jezus mina!! Dat is wel verschrikkelijk zonde, is met jou verder alles in orde?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 22:30 #645917
door V300 register
Ok geen gewonden en voor de rest niets aan de hand met mij. Kom er zeker wel overheen. Maar wie heeft er zin morgen of ovenmorgen met mij naar Assen te gaan om naar een nieuwe volvo 340 gl uit 1990 te gaan kijken (en mij op te halen uit Amsterdam). Ik denk dat het geen slecht koop wordt namelijk.
Andre
Andre
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 22:32 #645918
door V300 register
Bel me even 06 24667306
Nogmaals Andre
Nogmaals Andre
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 22:53 #645919
door V300 register
Het was inderdaad een topdag. Ik wilde ook mijn foto's toevoegen, maar dat is niet nodig aangezien Thomas een mooie reportage heeft gemaakt. Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat Andre lichamelijk geen schade heeft. Helaas is het voor de 340 einde verhaal:
Ik vraag mij alleen af hoe hard de tegenpartij heeft gereden gezien de schade. In ieder geval onverantwoord hard voor in een woonwijk en met een milkshake in de hand.. De 340 reed namelijk recht de kruising en staat door de klap bijna een kwartslag gedraaid.
Op de terugweg zijn Andre en ik nog door Walter van de weg gehaald in Gouda.. Bij deze wil ik hem hartelijk danken voor alle medewerking van Hooftman. Natuurlijk ook Erik en de monteurs hebben er vandaag voor gezorgd dat wij een fantastische dag hebben gehad onder leiding van William!
Bedankt voor de hulp en de voorbereidingen afgelopen week om de benodigde onderdelen te regelen! Ik hoop dat het voor Hooftman net zo'n succes is geweest en dat wij als V3C in de toekomst ook welkom zijn.
Ik vraag mij alleen af hoe hard de tegenpartij heeft gereden gezien de schade. In ieder geval onverantwoord hard voor in een woonwijk en met een milkshake in de hand.. De 340 reed namelijk recht de kruising en staat door de klap bijna een kwartslag gedraaid.
Op de terugweg zijn Andre en ik nog door Walter van de weg gehaald in Gouda.. Bij deze wil ik hem hartelijk danken voor alle medewerking van Hooftman. Natuurlijk ook Erik en de monteurs hebben er vandaag voor gezorgd dat wij een fantastische dag hebben gehad onder leiding van William!
Bedankt voor de hulp en de voorbereidingen afgelopen week om de benodigde onderdelen te regelen! Ik hoop dat het voor Hooftman net zo'n succes is geweest en dat wij als V3C in de toekomst ook welkom zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 23:05 #645920
door V300 register
@ Thomas
zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.ph p?page_num=1&record_id=5078409&class=cars&pos=5&lo cale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=fe282e1fd6a3b1 cf271adc0d31c41e26
Ik wilde eigenlijk een nieuwe badkamer laten plaatsen..... maareeh......
zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.ph p?page_num=1&record_id=5078409&class=cars&pos=5&lo cale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=fe282e1fd6a3b1 cf271adc0d31c41e26
Ik wilde eigenlijk een nieuwe badkamer laten plaatsen..... maareeh......
Moderators: Mark Smeets