Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2005 21:56 #645901
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Dat wou ik ook zeggen Frans! Als Jelle een tank voor je heeft moet het toch te doen zijn.
Ik zou daarom aan William vragen of hij in het schema voor het gebruik van de bruggen kan kijken of je beschikking kan hebben over een brug voor die tijd. Er zijn in ieder geval 2 man hulp die niks aan hun eigen auto doen. Met behulp van de andere mensen moet het echt wel te doen zijn. Ik wil je in ieder geval helpen!
Ik hoop dat we het kunnen klaren!
Ik zou daarom aan William vragen of hij in het schema voor het gebruik van de bruggen kan kijken of je beschikking kan hebben over een brug voor die tijd. Er zijn in ieder geval 2 man hulp die niks aan hun eigen auto doen. Met behulp van de andere mensen moet het echt wel te doen zijn. Ik wil je in ieder geval helpen!
Ik hoop dat we het kunnen klaren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2005 22:43 #645902
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Ik ga Jelle proberen te benaderen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2005 23:06 #645903
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Als iemand uit Groningen of Friesland komt met de sleuteldag ben ik gered als men dichtbij Damwoude of de stad groningen woont of werkt.
Jelle heeft er een !
Zo niet dan krijg ik het niet voorelkaar omdat ik vrijdag en donderdag moet werken.
Dan moet ik dit later voor elkaar maken. Maar in de eerste instantie is mijn kar dus gered. Met al dit geregel en drukte moet ik dan keizen om af te rijzen naar Groningen met klusdag om dat ik daarna weer volop in werk zit tot weekend. Daarna heb ik alle tijd om met de wagen bezig te gaan.
Jelle heeft er een !
Zo niet dan krijg ik het niet voorelkaar omdat ik vrijdag en donderdag moet werken.
Dan moet ik dit later voor elkaar maken. Maar in de eerste instantie is mijn kar dus gered. Met al dit geregel en drukte moet ik dan keizen om af te rijzen naar Groningen met klusdag om dat ik daarna weer volop in werk zit tot weekend. Daarna heb ik alle tijd om met de wagen bezig te gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-06-2005 10:14 #645904
door V300 register
Ik kom met tank!
Vrienden nemen hem mee die van dat festival in
terschelling komen.
De auto is de inverstering waard en ik had niet
verwacht een tank te vinden voor zaterdag.
Wat een gedoe allemaal zo op het laatst....
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 16 juni 2005)
Vrienden nemen hem mee die van dat festival in
terschelling komen.
De auto is de inverstering waard en ik had niet
verwacht een tank te vinden voor zaterdag.
Wat een gedoe allemaal zo op het laatst....
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 16 juni 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-06-2005 23:48 #645905
door V300 register
Frans, ik red het niet te komen. Hopelijk zien wij elkaar op een ander evenement
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2005 10:11 #645906
door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Mooi Frans!! Gaat helemaal goed komen, weet ik zeker. We gaan er met zijn allen een heel gezellige dag van maken! Foto's altijd welkom!
Walter
<die er nog steeds van baalt niet aanwezig te kunnen zijn>
(Bericht gewijzigd door walterrs op 17 juni 2005)
Walter
<die er nog steeds van baalt niet aanwezig te kunnen zijn>
(Bericht gewijzigd door walterrs op 17 juni 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2005 14:19 #645907
door V300 register
Misschien kom ik wel ff op de koffie morgen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2005 16:48 #645908
door V300 register
Vanavond komt de tank uit Friesland.
Ik heb van de week al de onderkant rond te
tank schoongepoten en de achterbak leeg.
Gereedschap wat geordend en wat slangenklemmen
er bij gedaan.
Zoals het nu lijkt gaat het ook nog lukken om
later de kleppen te stellen.
Ik vraag mij wel af hoeveel er komen,
we forumen hier niet met velen waarvan
niet iedereen gaat komen!
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 17 juni 2005)
Ik heb van de week al de onderkant rond te
tank schoongepoten en de achterbak leeg.
Gereedschap wat geordend en wat slangenklemmen
er bij gedaan.
Zoals het nu lijkt gaat het ook nog lukken om
later de kleppen te stellen.
Ik vraag mij wel af hoeveel er komen,
we forumen hier niet met velen waarvan
niet iedereen gaat komen!
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 17 juni 2005)
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2005 19:13 #645909
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Er zijn een hoop clubleden die niet vaak/veel op het forum komen. Van deze mensen komen er ook nog een aantal. Het zal in ieder geval een gezellige boel worden.
- Harry van Lint
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2005 19:22 #645910
door Harry van Lint
Beantwoord door Harry van Lint in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Hallo allemaal
Vandaag op de sleuteldag geweest om de rode glt weer wat stiller te maken.Voorpijp vervangen en distributieriem.Ik werd zeer goed geholpen en ik vind het een fijne garage.De auto rijdt weer als een zonnetje.Ook hebben we weer veel 340/360 gezien waaraan gesleuteld werdt.Al met al een zeer geslaagde dag.
Vandaag op de sleuteldag geweest om de rode glt weer wat stiller te maken.Voorpijp vervangen en distributieriem.Ik werd zeer goed geholpen en ik vind het een fijne garage.De auto rijdt weer als een zonnetje.Ook hebben we weer veel 340/360 gezien waaraan gesleuteld werdt.Al met al een zeer geslaagde dag.
Moderators: Mark Smeets