Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2005 22:58 #645891 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Ik kan met mijn handen bij de achterste
remleiding terwijl ik met mijn voet op de rem sta.

Volgens mij wordt het daar een gezellige boel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2005 23:10 #645892 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
ik heb de deelnemerslijst en geplande werkzaamheden gezien.

kan je zeker 1 ding zeggen; het wordt DRUK!!!

gaan we zeker een uitdaging aan hebben om alles af te krijgen, maar met wat snuggere planning en hulp van deze en gene, denk ik wel dat het gaat lukken.

Groetjes Wouter

PS wielremcilinders had ik liggen, maar ze worden zaterdag al bij iemand anders ingebouwd :-)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2005 23:28 #645893 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
Gezellig!
Ik ga ook aan mijn remmen zitten prutsen, in ieder geval even nieuwe remvloeistof er in.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2005 08:45 #645894 door V300 register
Wouter, omdat ik mij wil concentreren op het stellen van de kleppen begin ik daarmee en daar draait het ook om. Dat is voor mij een uitdaging en wil ik goed leren. Het andere komt wel of niet.

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2005 10:09 #645895 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
ik vind het top dat jullie in zo grote getale gebruik maken van deze kans! Ik wil jullie alvast bedanken voor het vertrouwen in Hooftman!

Zoals al eerder gezegd kan ik er zelf helaas niet bij zijn. Gelukkig heeft William zich opgeofferd als sleuteldag-goeroe, hij zal in overleg met mijn collega's het evenement structureren. We streven ernaar iedereen zijn ding te laten doen, denk aub ook aan je collega-clublid en houdt dus niet te lang een brug bezet. Helaas zal het niet altijd mogelijk zijn gelijk bij aankomst aan de slag te gaan, volg hierbij aub de aanwijzingen van William en pak een kopje koffie :-) wellicht kun je een ander lid helpen, een sleuteldag is ook een uitgelezen moment om te leren!!

Ik wens jullie veel plezier en zie de foto's graag tegemoet!

Walter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2005 12:20 #645896 door V300 register
Veel plezier met sleutellen.

Wij kunnen er deze keer niet bj zijn. We hebben aan de 3 serie's ook niks te sleutellen.
Wij (diverse clubleden uit Noord Nederland) gaan gezellig met z'n allen een weekje later sleutellen. (motor uitbouwen en koppeling vervangen van een DAF.

Mijn vraag is dan ook?

Zijn er meer mensen die net als wij regelmatig een zaterdag/zondag inplannen om gezellig de hele dag samen te sleutellen/slopen aan dafjes, 3 serie's en 480's?

Of wordt er alleen tijdens clubsleuteldagen fanatiek gesleuteld aan de 3 serie's?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd.. Hoe dit binnen de club gedaan wordt.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2005 13:14 #645897 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 18 JUNI 2005 V3C sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven
De grote klussen doe ik op sleuteldagen, dan heb je de beschikking over een brug, dat werkt veel makkelijker als op je rug op de straat.
Remleidingen doe ik zelf ook niet alleen, daar is het me iets te belangrijk voor.
Kleine klusjes doe ik gewoon hier op de straat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2005 19:29 #645898 door V300 register

Beste William en anderen.
Er loopt voor deze eerste keer iets echt mis.
Mijn benzinetank sedan 360 is lek aan de naad en
ik lees dat er heel veel bij komt kijken als ik een ander moet plaatsten, zelfs de
versnellingsbak moet los.
Dit is voor mij niet te overzien en daarbij is
ook de kans zeer klein om een tank te vinden die
is gedemonteerd. Ik moet de dag dus afzeggen en
kijken naar een ander.

(Bericht gewijzigd door fransiscus op 15 juni 2005)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2005 21:28 #645899 door V300 register
Niet zo somber! Heb wel 2 tanken los voor je liggen, is best te doen. Je moet alleen op een brug kunnen werken.

Als je hulp hebt dan kun je (mits de brug niet teveel bezet is) die tank wel omhangen. Je kunt immers al voorbereidend werk thuis doen (in de koffer al bekleding verwijderen, misschien achterbank ook even).

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2005 21:52 #645900 door Jeroen van Bodegom
Als je er goed bij kunt moet de klus wel te klaren zijn in een paar uurtjes.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC