Arjen's nieuwe 340
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;227033 schreef : 't is al veur mekaar
Bedankt Joost:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
Wat doe ik fout?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vacuum zelf lijkt ook in orde: als de de bovenste slang eraf trek, slaat de motor bijna af.
- V300 register
- Verbannen
-
www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...agnose&menu=techniek
Bij Controle EMVK krijg ik dus resultaat 2, maar net weer de emvk open gehad en de klepjes zitten nog op hun plek.
Tachorelais lijkt me dus in orde, anders had de emvk niet geklikt, toch?
Iemand tips?
- V300 register
- Verbannen
-
In dat geval zal de spoel verkeerdom werken, waardoor de vario ook niet zal opschakelen.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;227057 schreef : Misschien iets heel simpels, maar heb je de draadjes die bij de EMVK aankomen niet per ongeluk omgewisseld?
In dat geval zal de spoel verkeerdom werken, waardoor de vario ook niet zal opschakelen.
De stekkertje voor de smalle connector past niet op de brede, dus omdraaien kan niet.
Anders zou ie toch ook niet klikken?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
klikken is dat het tachorelais werkt, maar voel je hem ook zuigen? start de auto, trek het slangetje van de opschakelkant eraf, doe snel je vinger erop
en laat 'm met het verhogen van het toerental klikken. dan moet je hem ook duidelijk voelen zuigen.
-- sorry, niet goed gelezen. hij zuigt dus niet. dan zou ik zeggen dat de emvk van binnen lek is of gescheurd.
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;227065 schreef : het maakt niet heel veel uit, maar zit het vacuum'retour' slangetje wel op het open pijpje van het luchtfilter?
Zit erop.
Aan de emvk is niets te zien. De nieuwe ringen zitten op hun plek, klepjes zijn nieuw en volgens instructie gemonteerd.
Waar kan ie nog meer lekken behalve bij die rubberen ringen? Scheuren zijn niet te zien...