Arjen's nieuwe 340
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Arjen850;226934 schreef : Toch is het raar dat hij er niet meer is, nu kan de zoektocht naar een mooie rode GLT hatchbak beginnen, verwacht dat dat niet mee zal vallen, maar kheb de tijd. Ik zal gewoon clublid blijven, en zal ook nog geregeld op het forum te vinden blijven:)
Retourtje Zweden?
Wel een opknappertje maar dan heb je weer wat te doen

www.blocket.se/uppsala/Volvo_360_med_ser...379235.htm?ca=11&w=3
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;226946 schreef : Retourtje Zweden?
Wel een opknappertje maar dan heb je weer wat te doen
www.blocket.se/uppsala/Volvo_360_med_ser...379235.htm?ca=11&w=3
Is wel precies het model wat ik bedoel, maar ben niet van plan zo'n ding te gaan restaureren, want we weten allemaal hoeveel werk het is, en ook hoeveel je gaat tegen komen, en dat maakt het meteen te duur:) ik wil eigenlijk opzoek naar een mooi exemplaar:) Maar goed, voorlopig eerst wat andere dingen, en de rest zal volgen:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Arjen850;226965 schreef : Is wel precies het model wat ik bedoel, maar ben niet van plan zo'n ding te gaan restaureren, want we weten allemaal hoeveel werk het is, en ook hoeveel je gaat tegen komen, en dat maakt het meteen te duur:) ik wil eigenlijk opzoek naar een mooi exemplaar:) Maar goed, voorlopig eerst wat andere dingen, en de rest zal volgen:)
Dan zou ik de eis 'rood' laten vallen. Je mag al blij zijn als je ?berhaupt een goed exemplaar nog vindt

- V300 register
- Verbannen
-
Maar inderdaad, zeker omdat metallic lak een standaard optie was op de GLT, zullen er sowieso al nie echt veel verkocht zijn denk ik...
Maar er is niks mis met wachten op die ene mooie perfecte auto

- V300 register
- Verbannen
-
Morgen eerst de EMVK reviseren en lekker poetsen. Volgende week de trekhaak overzetten en daarna rustig verder met wat neuzel dingetjes. Radio etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Janusz;226988 schreef : Zo, een verse APK voor de nieuwe 340 van Janusz. Zonder slag of stoot! Alleen in de zomer twee nieuwe voorbanden.
Morgen eerst de EMVK reviseren en lekker poetsen. Volgende week de trekhaak overzetten en daarna rustig verder met wat neuzel dingetjes. Radio etc.
Kijk, dat zijn berichten:) goed begin is het halve werk he.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wel alvast een aantal transistors gehaald voor het tachorelais. Kan ik in ieder geval door.
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;227008 schreef : Arjen, haal je advertentie ff weg....
Graag, hoe werkt dat? Via Joost?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-