show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2010 23:25 #850637
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
Oja die heb je gewisseld. Nou inderdaad gewoon laten liggen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2010 09:04 #850657
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
Zorg dat je een bout voor het vulgat van de versnellingsbak op voorraad hebt, ik heb er nu al bij 2 auto's 1 kapot gedraaid en ik heb nog nooit de olie kunnen vervangen, want ze zitten er nog steeds in...

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-10-2010 09:53 #850661
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
zie topic goed gereedschap en gripdoppen :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2010 11:47 #850669
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
Dit heb ik de eerste keer gedaan met de (Stahlwille/Dowidat?) doppenset van jou en de tweede keer met (Snap-On?) gereedschap van Anjo...

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-10-2010 12:43 #850673
door V300 register
de eerste keer had je de bout toch echt al onbruikbaar gemaakt met je eigen gereedschap hoor

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2010 18:29 #850697
door Jeroen van Bodegom
Dat zou zomaar kunnen ja... :+
Ik snap ook echt niet waarom ze daar zo'n extra plat kopje op hebben zitten...
Ik snap ook echt niet waarom ze daar zo'n extra plat kopje op hebben zitten...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2010 15:28 #851650
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Daily Volvo 360 GL Injection van Chris
Nou zeg wat een onzin :S
Rij je eerst naar Zutphen (50km) voor een sollicitatie, auto een uurtje stil, om daarna naar Winterswijk te gaan eten bij Opa en Oma...start de auto niet meer na 2 uur.
Accu vol, olie vol, water vol, zekeringen oke enz.
Als ik de sleutel omdraai werken de lichten, radio en de kachel, maar als ik doordraai gaat de kachel af en hoor ik een klik van de startmotor (draait niet).
Letterlijk geen idee wat het kan zijn, want het blok draait niet rond...is er een manier om te kijken of het blok niet vast zit? Krukaspoelie valt iig niet te verdraaien.
Rij je eerst naar Zutphen (50km) voor een sollicitatie, auto een uurtje stil, om daarna naar Winterswijk te gaan eten bij Opa en Oma...start de auto niet meer na 2 uur.
Accu vol, olie vol, water vol, zekeringen oke enz.
Als ik de sleutel omdraai werken de lichten, radio en de kachel, maar als ik doordraai gaat de kachel af en hoor ik een klik van de startmotor (draait niet).
Letterlijk geen idee wat het kan zijn, want het blok draait niet rond...is er een manier om te kijken of het blok niet vast zit? Krukaspoelie valt iig niet te verdraaien.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2010 15:37 #851651
door Jeroen van Bodegom
Probeer je de krukaspoelie met de hand te draaien?
Dan kan het zijn dat het je n?t niet lukt. Met een ratel moet het lukken.
Geef eens een paar flinke tikken op je startmotor met een hamer of een grote steeksleutel. Best kans dat hij het dan wel weer (even) doet. Dan kun je in ieder geval een andere startmotor gaan ophalen.

Geef eens een paar flinke tikken op je startmotor met een hamer of een grote steeksleutel. Best kans dat hij het dan wel weer (even) doet. Dan kun je in ieder geval een andere startmotor gaan ophalen.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-10-2010 15:44 #851652
door V300 register
Startmotor kapot?
Probeer er is een tik op te geven op de startmotor! Ik vermoed dat je het daar ergens moet gaan zoeken eerlijk gezegd!
Probeer er is een tik op te geven op de startmotor! Ik vermoed dat je het daar ergens moet gaan zoeken eerlijk gezegd!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-10-2010 17:44 #851658
door V300 register
Je zegt 'accu vol', maar hoe heb je dat gecontroleerd? Ik bedoel, je accu kan ook wel eens naar z'n grootje zijn waarbij je verlichting en ventilator het nog wel (even) doen, maar dat ie te weinig kracht heeft om de startmotor rond te laten gaan.
Moderators: Mark Smeets