360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;175124 schreef : Ik heb ook eens wat gehoord over een nieuwe kern erin zetten, dan is hij ook weer als nieuw maar goedkoper, al weet ik zo niet waar dat zou kunnen
Nieuwe kern kan, een beetje radiateurboer kan dat maken. Echter voor de prijs waarvoor je een nieuwe 360 radiateur koopt loont het niet. Dat is meer voor oldtimers of vrachtwagens waar nieuwe radiateuren ontzettend duur of niet te krijgen zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Nu nog nieuwe bandjes op de 15" velgen. Er zijn nog wat kleine klusjes, maar dan heb ik weer zo'n 500 euroaan regulier onderhoud uitgegeven. Dat mag ook best, want na een paar daagjes in een leen-360 merk ik weer hoe fijn m'n eigen waggie rijdt! Al dat werk in kleine dingen: dashbordlampjes, deurrubbers, etc. scheelt al erg veel in de beleving, maar het grootste verschil zit hem toch in de wegligging. Nieuwe veren en schokbrekers maakt zo'n auto pas echt een genot om in te rijden.
Verder hoogstwaarschijnlijk een setje portieren in de juiste kleur, en met de juiste striping en dikke stootbalken geregeld, dus we gaan gestaag door met opknappen.
Ik zoek overigens nog een voorbumper in kleur.
- V300 register
- Verbannen
-
Edit:
Deze dus, met dank aan Joost!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je exact boven een straatkolk gaat staan valt het niet op hoor... :no_comment:Lucluc;175447 schreef : De boel loshalen in het centrum is denk ik niet gewenst met de milieupolitie op de loer.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Aan de radiateurkant heb ik 'm al wel eens los gehad.
Maar stuur gerust een mail naar www.jomocars.be/page/home dat is de garage die mijn 345 altijd onderhouden heeft (vanaf 1981). Ze zullen het vast wel weten, want de 345 was van zijn oom.