360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Is dat de rode GLT sedan van Erik? Ik dacht dat die allang verkocht was aan een jongen hier op het forum?
- V300 register
- Verbannen
-
Andere scherm ga ik later doen. Een of andere onverlaat heeft het vastgelast bij het lassen van de kriksteun en stukje dorpel. Ik moet nog even verzinnen hoe ik dat ga doen. Netjes losslijpen.
Deurgreeprubbers moet ik nog even bij je ophalen, Joost.

Op het to-do-lijstje staan nog de volgende punten:
Bij remmen trekt de auto iets naar links, dus remklauwen reviseren, of gangbaar maken.
Verder de stuurinrichting verbeteren. Ik heb nieuwe reactiestangen liggen, maar mijn vraag aan jullie is: zitten die rubbers ook bij het PU set dat verkrijgbaar is? Anders kan ik beter alles maar vervangen, bijvoorbeeld op een volgende sleuteldag.
Ik heb nog een stuurbekrachtiging liggen. Twijfel of ik deze in ga bouwen in deze auto, of dat ik wacht tot de GLS klaar is (wat best nog lang kan duren).
Pakkingen van het uitlaatspruitstuk vervangen en de demper beter vastzetten, want bij die bevestiging lekt ie iets.
Radiator moet binnenkort ook vervangen worden. Die was al slecht, maar zag nu de eerste druppeltjes verschijnen. Wat kost een nieuwe?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb ze bij Funs gekocht.Lucluc;170740 schreef : Verder de stuurinrichting verbeteren. Ik heb nieuwe reactiestangen liggen, maar mijn vraag aan jullie is: zitten die rubbers ook bij het PU set dat verkrijgbaar is?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;170740 schreef : Deurgreeprubbers moet ik nog even bij je ophalen, Joost.
De koffie staat al een paar maanden klaar
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-