show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 360 Gls

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2010 14:44 #833284 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Gls
Vandaag nog ff in de twee doorgetrokken tot 6500 rpm. Heeft best wel pit. Maar topspeed testen durf ik nog niet met deze auto. Bij 160 had ik best wat over.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 14:54 #833286 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Volvo 360 Gls
Ik zie de bovenste reacties en moest toch hier aan denken.

Afgelopen weekend 180 auf die Deutsche Autobahn, kon wel harder maar d'r moest weer een Nederlander gaan inhalen :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2010 13:09 #836312 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Gls
Oke,
auto is bij de garage geweest en er waren twee plekken waar de auto valse lucht aantrok, onder de voet van de carburateur en het stuk daar weer onder.
Daar zijn twee nieuwe pakkingen ingekomen en de auto loopt nu honderd keer beter, ook zat er een scheurtje in de slang van de carburateur naar het spruitstuk... Dus als dat opgelost is is hij weer 100%

Ook heb ik nog een andere vraag of iemand anders ervaring heeft met een andere stoel in de volvo, ik ben zelf 2,03 meter en ik pas er altijd net in als ik de stoel een stuk naar achteren zit en bijna lig, maar nu heb ik sinds een paar weken rugklachten en het wordt van zo zitten niet beter, dus is mijn vraag of iemand van jullie een oplossing weet? Ik dacht aan een sportstoel met minder kussen op de zitting zodat je lager zit.... maar dat worden gelijk van die futuristische stoelen wat niet bij de rest van de auto past..

Alvast bedankt gr

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC