Volvo 360 Gls
- V300 register
- Verbannen
-
Sinds twee weken heb ik een Volvo 360 gls, Ik had hem vandaag even gewassen dus ik heb even wat foto's gemaakt voor de showroom... Ik had hiervoor een volvo 340 1.7 dl, daar had ik ook wel een topic van gemaakt. Die reed ook prima, maar het ging al snel weer kriebelen om een andere auto te kopen als er niet meer zoveel aan te maken valt. die had ik ook gespoten en roest bijgewerkt enzovoort. maar die was klaar, dus die heb ik op marktplaats verkocht..
Toen ging ik op zoek naar een 360. Op heel marktplaats stonden er maar twee te koop en toevallig ook een in Hoogeveen waar ik woon. Maar ik was eerst een beetje geschrokken door de hoge prijs. Ik dacht ik kan er heen lopen dus kan het ook geen kwaad om even te kijken, gedaan en het bleek een goede harde 360 te zijn, gelukkig kon er nog wat van de prijs af. Plaatwerk zitten wel wat plekjes aan en voor aan de bumper doorgeroest.
En de rechter voordeur moet een nieuwe in, daar ga ik eerst naar op zoek. Doorheen gekeken en hem toch maar gekocht. Nu heb ik hem twee weken en hij rijd helemaal super!!
Heb mij ook aangemeld als lid, maar daar heb ik niks meer van gehoord.
Mvg Steven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Alleen jammer dat de mistlampen missen, zo te zien heeft de vorige eigenaar die eruit gehaald? Want anders zitten er warte roosters in de gaat in de voorbalk..
volvie340;117185 schreef : Heb mij ook aangemeld als lid, maar daar heb ik niks meer van gehoord.
Klopt, de betreffende persoon is momenteel op huwelijksreis geloof ik en had het erg durk met de voorbereidingen van de grote dag. Daarnaast was het haar te veel. Kan dus helaas nog 'even' duren..
- V300 register
- Verbannen
-
Onze ledenadministratie zit op dit moment in een bruiloft (ze gaat trouwen). Vandaar dat ze wat later zullen reageren op je lidmaatschapsaanvraag!
Moioe auto! Aan wie heb je je vorige 1700 verkocht? Aan een clublid?
Lijkt me leuk je een x op een evenement te zien!
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Tj??rd;117189 schreef : Zo'n deur is nog wel aan te komen
Dit is het type zonder spijltje, dus die is gelijk aan de nieuwe deuren (MK3)? Makkelijk te vinden dan idd :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Hoeveel 360 3-deurs zullen er nog rondrijden in Nederland? Een stuk of 40 op de openbare weg?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Rijdt lekker h?, zo'n 2-liter

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Succes er mee.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;117187 schreef : Alleen jammer dat de mistlampen missen, zo te zien heeft de vorige eigenaar die eruit gehaald? Want anders zitten er zwarte roosters in de gaat in de voorbalk..
Niels;117200 schreef : GLS had standaard geen mistlampen; de GLE/GLT wel.
I know