show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Ex 343 '78 LPG
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 16:21 #834866
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ex 343 '78 LPG
nee, zelf gebraadt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2010 14:22 #835429
door V300 register
nu iedereen naar voetbal kijkt kan ik mooi even onder m'n volvootje liggen; nu blijkt dat mijn adaptor van de vertande as verschoven was, dus niks gebroken verder. Kan gelukkig in tegenstelling tot de normale torque-tube snel de boel losschroeven
had ooit een 340 aut in onderhoud die had ook last van dat de complete alu as van de koppelingsas af schoof, zeer irritant mag ik wel zeggen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2010 14:56 #835430
door V300 register
foto 1 zie je de adaptor, deze wordt net als bij de aut. op zijn plaats gehouden door de veer, aan de bak zit deze met inbus vastgelkemd zoals bij de handbak. En toch had ie zich tegen de veerdruk in naar achteren gewerkt.
foto 2 het achterste stukje tube kan gedemonteerd worden zonder de primair uit te bouwen omdat ie uit 2 helften bestaat.
foto 3 gooi het maar in de groep
foto 2 het achterste stukje tube kan gedemonteerd worden zonder de primair uit te bouwen omdat ie uit 2 helften bestaat.
foto 3 gooi het maar in de groep

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2010 10:57 #837214
door V300 register
even een vraagje, weet iemand of de vertanding zoals die is toegepast op de aandrijfas (23 mm 20 tanden-splines) aan een 1 of andere DIN-norm voldoet? (waarschijnlijk tussen din5000 en din5999
Kan er al googelend niet echt achter komen.
Kan er al googelend niet echt achter komen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-08-2010 10:13 #841695
door V300 register
Ik mocht het nog wel zeggen. De Twingo van mijn moeder (met het Easy systeem) heeft het niet eens lang na dit bericht begeven. Soms hapert de pomp en dan kun je niet meer schakelen.
Het easy systeem gaat eruit en de auto krijgt een klassieke voetkoppeling. Daarna gaat ie marktplaats op, zelf schakelen is nog tot daar aan toe, maar dan ook nog dat overbodige pedaal; weg ermee
dus als iemand de computer + haperende pomp + evt andere specifieke easy onderdeeltjes wil, kan die mij PB'en
antiekeradio;144319 schreef : je kunt wellicht de computer en bedienings componenten van de automatische koppelingen van Renault gebruiken? (o.a. de Twingo Easy)
deze systemen worden meestal uitgebouwd zodra de hydraulische pomp kapot gaat. wellicht kan een dealer je voor weinig aan die spullen helpen?
Ik mocht het nog wel zeggen. De Twingo van mijn moeder (met het Easy systeem) heeft het niet eens lang na dit bericht begeven. Soms hapert de pomp en dan kun je niet meer schakelen.
Het easy systeem gaat eruit en de auto krijgt een klassieke voetkoppeling. Daarna gaat ie marktplaats op, zelf schakelen is nog tot daar aan toe, maar dan ook nog dat overbodige pedaal; weg ermee

dus als iemand de computer + haperende pomp + evt andere specifieke easy onderdeeltjes wil, kan die mij PB'en
Moderators: Mark Smeets