Ex 343 '78 LPG
- V300 register
- Verbannen
-
complete jongere vario eronder, lijkt me een betere oplossing?
overigens leuk om te zien dat je weer "in business" bent met de variomatische voitures! welkom terug iig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: De vorige eigenaar zei al ook dat hij een membraan vervangen had, maar dat was zo'n klus, dat hij aan het andere membraan niet meer begonnen is(was nog goed, dus ook niet nodig). Dus dat er het een en ander verbouwd/verprutst is, vind ik ook niet zo raar.
- V300 register
- Verbannen
-

De vario repareer ik gewoon hoor, ik ben geen kwik-fitter! Heb nog een setje gewichten met naaldlagers en een berg membramen, nu weet ik wat ik heb toch? De tandwielkast is mooi droog en stil. Nu maar hopen dat het enigzins in balans is maar dat is bij vorige projecten altijd goed gegaan. oorzaak van het doorgesleten slangetje was het vervangen van de remleiding, e.e.a. was wat verbogen...
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
turktube gaat morgen gelast worden, lengte 71 cm (nu weet je meteen hoe oud ik ben

twee uit het rubber gepeuterde splinebussen gaan gelast worden en de 1.4 gaat gelicht worden. Foto's volgen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Komt er een B200 in? B200 met vario en 3 overdrives? Droomauto!koentje;113096 schreef : De ontwikkelingen tot dusver; bak verder aangepast (hoef nu niet meer vanaf de achterbank te schakelen)
turktube gaat morgen gelast worden, lengte 71 cm (nu weet je meteen hoe oud ik ben)
twee uit het rubber gepeuterde splinebussen gaan gelast worden en de 1.4 gaat gelicht worden. Foto's volgen