Volvo 360 GLT injectie 1982 LPG
- V300 register
- Verbannen
-
Kijk dat is goed om te lezen! En idd, een auto kun je alleen maar in het echt beoordelen. Maar voor een potenti?le koper is het leuk en nuttig om de geschiedenis van de auto te kennen. Trouwens, kleine kans dat JL destijds een andere auto heeft gezien.de Sigarenhandelaar;116191 schreef : We hebben toen al het laswerk toen grondig aangepakt. GEEN "lapwerk" maar grondig!
Deze discussie is volgens mij precies de reden waarom we geen eigen advertenties meer toelaten op het forum. Dus laten we er niet al te diep op ingaan. Als het eenmaal zover is en de advertentie verschijnt, dan zal hij vast en zeker nog besproken worden in het forumdeel: interessante advertentie gezien?!.
edit: dit was een verkapte waarschuwing van een Moderator

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
utopie om twee goede deuren te zoeken.
Ik heb er twee staan die je zoekt, maar de ene heeft laswerk en de andere is helemaal perfect. Ik heb er lang naar gezocht. Ze zijn in metallic groen.
Jij hebt spijltjesportieren met de nieuwe binnenpanelen; zijn maar 1 jaar geleverd en niet meer te vinden in goede staat en de juiste kleur.
Wat betreft laswerk; dit is geen aanval, maar vaak wordt alleen de buitendorpel vervangen en de binnendorpel vergeten (en dan roest je "nieuwe" dorpel dus zo weer weg van binnenuit, omdat de nog steeds roestende binnendorpel "overslaat" naar de buitendorpel). Maar ik weet niet hoe je het hebt laten lassen.
De prijs die je voorstelt lijkt me aan de forse kant, maar ik heb 'm natuurlijk niet gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel;116209 schreef : maar ik heb 'm natuurlijk niet gezien.
Ofwel; vakkundig (lees: ook de binnendorpel) gelast vraag ik me af. Echt, dat wordt z? vaak vergeten. Vraag Robbert-Jan Veraa er maar naar, hij weet er alles van.
Hij kreeg 'm ook ooit weer heel strak terug, hij w?s ook vakkundig gelast.... alleen binnenin niet.
Maar nogmaals; dit verhaal is met de beste bedoelingen, vat het alsjeblieft niet verkeerd op.
- V300 register
- Verbannen
-
En het blijft natuurlijk niet bij de dorpel, maargoed, het is 1250 euro en voor elk ander type auto betaal je meer en heb je nog niks bijzonders.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;116214 schreef : maargoed, het is 1250 euro en voor elk ander type auto betaal je meer en heb je nog niks bijzonders.
Voor ons misschien bijzonder, voor een ander een 'stomme 300'.
Moet er dus wel nog een liefhebber met geld, tijd en ruimte zijn.

- V300 register
- Verbannen
-
Voor 1250 euro heb je hier op het V300 forum een bijzondere auto en dat is minder dan je voor elke andere auto betaald.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar het probleem is dat de meeste op het forum ook al voorzien zijn en 'vol' zitten. Dus je zult een 'nieuwe' liefhebber moeten vinden.
Maar ook die bestaan en zitten op het forum, meestal lezen ze alleen mee. Dus wie weet....
Maar de vraag die niet beantwoord werd, wat is de reden van verkoop Ruud?
Je moeder reed er tenslotte 40.000 km probleemloos mee, en roest aan de deuren is geen APK afkeur. Twee goede deuren vinden is moeilijk, maar niet onmogelijk (als je bereid bent te spuiten).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Want mijn portieren zijn niet (meer) te koop, ik zag dat ik dat nog niet had geschreven.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;116209 schreef : *UCHE*
utopie om twee goede deuren te zoeken.
Ik heb er twee staan die je zoekt, maar de ene heeft laswerk en de andere is helemaal perfect. Ik heb er lang naar gezocht. Ze zijn in metallic groen.
Jij hebt spijltjesportieren met de nieuwe binnenpanelen; zijn maar 1 jaar geleverd en niet meer te vinden in goede staat en de juiste kleur.
Zijn die deuren te koop, en is het laswerk te doen?
De bestuurdersdeur van onze auto is echt vergaan, de passagiersdeur is nog te redden eventueel. Heb je ook nog een kofferklep?
Stuur maar een PB