Volvo 360 GLT injectie 1982 LPG
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij boort JL de auto niet de grond in, hij vertelt gewoon wat hij 2 jaar geleden heeft gezien. Lapwerk is stukken inlassen om door de APK te kunnen komen en dat is wat er is gebeurd toch? Meestal is dit een voorspeller voor meer narigheid in de toekomst, maar dat is geen schande voor zo'n oude GLT. Dit is bij de meeste oudjes het geval en dus volkomen normaal. Een volledige restauratie is het enige wat de auto op lange termijn kan redden, maar d?t verwacht niemand van je, zelfs de meeste clubleden lukt dit niet.de Sigarenhandelaar;116170 schreef : Dus graag niet de auto de grond in boren op basis van oude informatie!
- V300 register
- Verbannen
-
de Sigarenhandelaar;116170 schreef : Dus graag niet de auto de grond in boren op basis van oude informatie!
Tja, je vraagt op het forum naar wat je auto waard is, dus dan kan je iets verwachten.
Het is wel een hele bijzondere auto die je niet moet verkopen, maar lekker opknappen en genieten maaaarrrr!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kan de irritaties iig goed begrijpen, been there, still doing it

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;116176 schreef : Tja, je vraagt op het forum naar wat je auto waard is, dus dan kan je iets verwachten.
Het is wel een hele bijzondere auto die je niet moet verkopen, maar lekker opknappen en genieten maaaarrrr!
Dan verwacht ik reele antwoorden, maar geen hypothesis op een momentopname van 2 jaar terug.
We hebben toen al het laswerk toen grondig aangepakt. GEEN "lapwerk" maar grondig! Echter zijn de deuren door twee jaar dagelijks gebruik flink krokant geworden. Mijn moeder heeft er probleemloos 40.000 kilometer in gereden.
We hadden er een flink duur ANWB abonnement bij aangeschaft, nooit nodig gehad! Ik verwacht er op de deuren en de achterklep na geen grote reparaties aan!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als de bodem dan zo netjes aangepakt is; waarom de deuren en de rest van de auto dan niet?
ik sta volledig achter Jean-Luc qua standpunt, maar ik vind ook dat dit niets met de auto in de grond boren te maken heeft, het is gewoon reeel inzien hoe de auto er over een jaartje of 3 uit zal zien.
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien is het zelfs wel een heel andere auto die hij twee jaar geleden in Duitsland gezien heeft!
Mensen die eventueel de auto wouden kopen/bezichtigen zijn nu i.i.g. wel afgeschrikt door deze buiksprekerij!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik zeg, eerst kijken en dan pas oordelen.