Volvo 340 Winner Special '86
- V300 register
- Verbannen
-
Alle bandjes hebben zo'n 5mm profiel dus dan kan ie weer ff vooruut! Hij loopt trouwens echt super nu de carb helemaal opnieuw is gedaan... ! Ik heb er nog nie in gestuurd maar aangezien er uberveel kogels zijn vervangen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
slb_340;134222 schreef : Ik ga woensdag avond in het oosten even 4 bandjes + velgen ophalen. Die breng ik vrijdagochtend zodat hij dan kan worden afgemeld!
Alle bandjes hebben zo'n 5mm profiel dus dan kan ie weer ff vooruut! Hij loopt trouwens echt super nu de carb helemaal opnieuw is gedaan... ! Ik heb er nog nie in gestuurd maar aangezien er uberveel kogels zijn vervangen..... zal ie dat ook wel weer aardig doen. En lekker veren natuurlijk met 'n nieuw veertje er op! En weer roesteloos her en der natuurlijk
. Haha.
Ik heb 8 banden met velg waar je uit kunt zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Helaas bleek de koppelingsplaat ook te zijn overleden, deze heeft de garage GRATIS! vervangen vanochtend. Morgen de auto ophalen, met verse APK!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Kost je nog een extra afwasbeurt bij de decembermeeting

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Komt omdat de koppeling fout was afgesteld, waardoor de plaat constant belast werd. Drukgroep en lager waren nog hagelnieuw, maar de plaat was eigenlijk in verre staat heen zeg maar.
Gelukkig doen ze het gratis, dat scheelt weer. Een plaatje zal ook niet je-van-het kosten denk ik.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is juist de bedoeling dat de plaat zoveel mogelijk belast wordt zodat er een permanente vaste koppeling tussen aandrijfas en vliegwiel is als het pedaal niet ingetrapt wordt.
je kunt de koppeling wel dusdanig afstellen dat hij via de kabel al wat ontkoppelt en daardoor slipt bij vol gas, dan gaat het plaatje wel wat sneller slijten..
is overigens een klus van een uurtje of 4 dus ik denk dat je hier een oor aangenaaid wordt stefan (want welke gek doet dat nou gratis..)