1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Erik en ik zijn ook wel eens gaan ouwehoeren over een koppakkingsset die over de houdbaarheidsdatum zou zijn. Altijd gieren die reacties: 'huh, kan zoiets bederven dan'
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Tuurlijk ga ik die GLS niet slopen.
Het is niet gelukt vandaag, het kan gewoon niet zonder brug. Anjo is wel te weten gekomen dat het koppelstuk bij de bak kapot is.
De wagen gaat met een transporter naar Erik en daar gaan we 'm maken. Een afspraak is in de maak, waarschijnlijk over drie weken.
In de tussentijd ga ik op zoek naar een goede middendemper, de huidige is rot op het aansluitpunt met de einddemper.
Ofwel: hopelijk kan ik over drie weken een filmpje uploaden waarin er met de GLS gereden wordt.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;88778 schreef : Ok?, ik ben niet overtuigend genoeg blijkbaar
Tuurlijk niet, jij de GLS of DLS wegdoen is net zoiets als ik m'n '73 Celica en beide 780's weg doen... :humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;88781 schreef : Nope. Sjnierot.
uuh, pas die post maar aan:+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Of bedoel je echt het eindpijpje? Dat kan bewegen ja, maar er zit geen gat in => geen APK-afkeur => lachen:D
En dan net zo lang doorrijden tot dat eindstuk eraf valt. Natuurlijk hou ik bij hoe lang hij het volhoudt en als dat stukje eraf valt, maak ik een opname van het geluid:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;88827 schreef : Huh? Einddemper was op de aanhechting met de middendemper toch goed?
kijk nog maar eens ff goed onder die gls;)
de aansluiting is nog niet echt 100% rot, alsin die kan er elk moment afvallen. maar het is zonde om dat half verteerde staal op gloedjenieuw verzonken staal te monteren, dat tast elkaar aan als een gek.