HaCo's Volvo 340
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;91959 schreef : Leuk klusje voor een sleuteldag. Als je lid van de V3C mag je hier aan deelnemen. Op de sleuteldag is er ondersteuning van de TC (Anjo, Wouter)
Wat een mooie auto en wat een zorgvuldig aangepakte primair wissel. Dat geeft gelijk een waardevol resultaat. Chappeau.
Wel, mijn lidschapaanvraag is daarnet vertrokken. Jammer genoeg niet zo evident uit Belgi? naar jullie evenementen te komen, maar ik hoop dat ik jullie hiermee kan steunen, net als de hulp die ik hier al gekregen heb!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat precies bedoel je hiermee, het herstellen van de EMVK, is dat mogelijk?Erik;91959 schreef : Leuk klusje voor een sleuteldag.
- V300 register
- Verbannen
-
1. De dure optie
Naar de Volveau-dealer en een nieuwe kopen
2. De el-cheapo-optie
Op de sloop een EMVK uit een 340 trekken, uit elkaar halen en de 'assembly' met het goede klepje verwisselen met de jouwe (desnoods die van de terugschakelzijde, die heeft minder te lijden gehad). De EMVK zit heel simpel in elkaar, is zo gepiept.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb ondertussen contact genomen met mijn Volvo dealer (is de dezelfde garage als waar ik met mijn dagelijkse leven Ford Fusion ga, Ford - Volvo - Jaguar dealer), voor de prijs te krijgen.
Een aanvraag in een sloopnetwerk gestuurd.
We zullen zien wat ervan komt.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Mooi exemplaar Hannu, nu nog een goed werkende EMVK en genieten maar van je CVT, veel plezier met deze schone witte en wie weet tot ziens op een evenement!
Gr; Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Heeft het nut deze al eens te openen alvorens te testen, bv wat uitkuisen? Misschien met talk inpoederen ofzo? Tips zijn welkom.

Heb me proberen in te schrijven voor de club, maar wacht nog steeds op een bericht via de post?
Grtz