show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2013 23:34 #923829 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)

Erik;211631 schreef : Mooi stuk en onbegrijpelijk op dit moment dat het niet is aangekomen. Naar welk adres had je het gestuurd?

dat wil ik ook wel even weten ja :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2013 09:45 #923835 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
Prachtig verhaal! Zonde dat het (nog) niet in de Volvoice staat aar dat gaat zonder twijfel goed komen. Ik wil zelf ook nog eens naarde VROM in Zweden maar dat gaat aankomende zomer niet lukken qua timing helaas, ach wat in het vat zit verzuurd niet! :-)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2013 21:30 #923895 door V300 register
Ik zie dat dit artikel is aangekomen tijdens de finalizing van de vorige editie. Daardoor zijn al die mailtjes in de verkeerde map beland...excuus! Jouw stukjes Arnoud zijn altijd smullen (zie verleden)...de volgende editie staat t er alsnog in!

Maar ik ga me niet verder verontschuldigen aangezien ik de enige was die nog actief de Volvoice aan het vullen was, als er geen controle is, dan schiet er snel wat bij in...helaas. Ik zou tegen iedereen die het onbegrijpelijk vindt willen zeggen: kom helpen! :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2013 00:03 #923906 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
Op dit moment is het dus wel weer begrijpelijk en kan ik het volkomen voorstellen als er alleen voor staat en je hebt ook nog je werk en andere bezigheden dat dit aan je aandacht kon ontsnappen.

Kan gebeuren, next time better.

Ik ben geen type voor een redactie. En op dit moment zijn de uitdagingen in mijn huis, werk en werkplaats groot genoeg.

• Arnoud Coenrady
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2013 21:46 #923954 door Arnoud Coenrady
Beantwoord door Arnoud Coenrady in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
Ik neem niemand ook iets kwalijk, laat dat duidelijk zijn. Mooi dat je het alsnog wil plaatsen, Steven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-02-2013 22:00 #923955 door V300 register
Was ook niet kwaad bedoeld van mijn kant hoor. Gewoon ff een prikkelende opmerking maken, misschien helpt het iets. @Erik: was ook niet per se op jou gericht, ik weet hoe druk je verder bent met alles.

Het verhaal staat al klaar in de redactietool! Ik heb er een aardige (doch voordehandliggende) titel bij bedacht, laat dat dan nog een verrassing zijn voor de forummers ;) Plaatjes moeten nog worden toegevoegd. Dat wordt een dik artikel! Zit nu al op iets meer dan 2 pagina's :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC