show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2009 12:19 #768337
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
Ik was creatief met karton. Maar dat werd spijkerhard met alle plamuur er overheen, en netjes glad. (tildrempel, gaatjes roest)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-04-2009 16:42 #774864
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
zal eens wat grappigs vertelen?
ik was van plan om deze prachtige volvo 340 te kopen!
maakt niets uit hoor maar ik had hem bijna gehad totdat er iets mis ging.
mijn moeder wou niet naar velp rijden en zij vond het niet de moeite waard.
(later toch spijt gekregen)
en kon ik de volvo niet meer halen!
de koop was bijna rond ik had al een mail gestuurd dat ik er wel intrese in had.
maar ik ben blij dat hij in goede handen is gevalen.
als ik hem had gekocht was dat ook het geval geweest maar ik vroeg mij al af wie deze auto had gekocht.
in iedergeval, gefeliciteerd met deze oerdegelijke hollandse wagen!
ik hoop dat je er nog veel plezier mee zult hebben
ik was van plan om deze prachtige volvo 340 te kopen!
maakt niets uit hoor maar ik had hem bijna gehad totdat er iets mis ging.
mijn moeder wou niet naar velp rijden en zij vond het niet de moeite waard.
(later toch spijt gekregen)
en kon ik de volvo niet meer halen!
de koop was bijna rond ik had al een mail gestuurd dat ik er wel intrese in had.
maar ik ben blij dat hij in goede handen is gevalen.
als ik hem had gekocht was dat ook het geval geweest maar ik vroeg mij al af wie deze auto had gekocht.
in iedergeval, gefeliciteerd met deze oerdegelijke hollandse wagen!
ik hoop dat je er nog veel plezier mee zult hebben
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-04-2009 21:54 #774915
door V300 register
Haha dat is wel erg toevallig Michael!
T is inderdaad een erg leuk auto. Ik wou zeggen je hebt nu een mooie 360 maar ik las net dat je een ongeluk er mee hebt gehad, dat is minder! Succes!
T is inderdaad een erg leuk auto. Ik wou zeggen je hebt nu een mooie 360 maar ik las net dat je een ongeluk er mee hebt gehad, dat is minder! Succes!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2009 23:08 #776915
door V300 register
Nou vandaag mijn eerste echt lange rit achter de rug 400 km (en de tank is nog niet eens leeg). Wat een fijne reisauto. En toch wel erg vlot zeker nu de kleppen gesteld zijn... Een man in een of andere renault wilde zelfs nog een wetstijdje doen, maar bij de 145 kmh ben ik maar afgehaakt, wil geen boetes!
Ook het binnenscherm heeft Erik inmiddels perfect gelast!!
Ook het binnenscherm heeft Erik inmiddels perfect gelast!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2009 20:30 #777209
door V300 register
Vandaag moeten tanken. Meteen even gekeken wat het verbruik was. En dat stemde me wel erg vrolijk. 1 op 16,7. (485,7 km). Zou hij zo zuinig zijn omdat de kleppen gesteld zijn of doordat ik een lange rit op de snelweg heb gemaakt?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2009 21:08 #777216
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 1990 Volvo 340 GL van Arnoud (voorheen van Sid)
Het kleppen stellen heeft zeker bij gedragen. Jullie hebben dat zeer precies en kundig uitgevoerd. En dat voor de eerste keer. Daar heb je nu veel plezier van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-08-2009 15:58 #793483
door V300 register
Even een kleine update. Geen reacties gehad op mijn advertentie (alleen 2 in het Engels dat ze de auto meteen wilde ophalen ... dat vertrouwde ik niet). Dus heb ik mijn moeder een geadviseerd in de auto te gaan rijden. Zelf heeft ze een belastingvrije Daihatsu Charade Ts automaat waar nooit wat mee is een waar geen roest aan zit.
Ze moest toch toe geven (hoewel ze liever automaat rijdt) de 340 erg prettig vind, lekker stil, veilig gevoel, comfort, stoer. Dus wie weet blijft hij toch in de familie... iets dat ik erg prettig zou vinden!
Ze moest toch toe geven (hoewel ze liever automaat rijdt) de 340 erg prettig vind, lekker stil, veilig gevoel, comfort, stoer. Dus wie weet blijft hij toch in de familie... iets dat ik erg prettig zou vinden!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-09-2009 13:37 #796080
door V300 register
Update:
Mijn eerste auto is vandaag verkocht. En wel aan een liefhebber. In het gezin hadden ze al een 340 en deze is er dus bijgekomen. Als ik me niet vergis zijn ze zelfs lid van de club, dus dat komt helemaal goed! Hopelijk heeft hij er nog heel lang plezier van.
Toch wel een beetje pijnlijk die kale plek voor de deur. Maar gelukkig heb ik mijn heerlijke 360 nog, die ik vanaf nu nog meer aandacht kan geven.
Mijn eerste auto is vandaag verkocht. En wel aan een liefhebber. In het gezin hadden ze al een 340 en deze is er dus bijgekomen. Als ik me niet vergis zijn ze zelfs lid van de club, dus dat komt helemaal goed! Hopelijk heeft hij er nog heel lang plezier van.
Toch wel een beetje pijnlijk die kale plek voor de deur. Maar gelukkig heb ik mijn heerlijke 360 nog, die ik vanaf nu nog meer aandacht kan geven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-10-2009 22:51 #803475
door V300 register
Gisteren kreeg ik een bericht van de nieuwe eigenaar. Die nog steeds met plezier in mijn ex 340 rijdt. Hij is inmiddels 2000km en glansrijk door de APK gekomen.
Hij besteedt veel aandacht aan de auto wat me toch wel gelukkig maakt. Het is toch mijn eerste auto ook al heb ik er maar iets meer dan een half jaar in gereden.
Hij besteedt veel aandacht aan de auto wat me toch wel gelukkig maakt. Het is toch mijn eerste auto ook al heb ik er maar iets meer dan een half jaar in gereden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-10-2009 22:57 #803477
door V300 register
Leuke berichten zeg! Toen ik mijn 360 5drs verkocht kreeg ik na een maand of 10 ook een bericht dat de nieuwe eigenaar hem nog steeds mooi vond en de voorbalk heeft laten lassen en de kleine roestplekjes bij heeft laten werken.
Geeft toch een mooie glimlach
Geeft toch een mooie glimlach

Moderators: Mark Smeets