340 1.7 gle millionaire
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat betreft de verkoopplannen van de 1.7 millionaire kan ik me best voorstellen dat jeroen liever de centen heeft dan een auto die al een hele tijd (netjes binnen) gestald staat. O.a. voor de opknapbeurt aan de 343 is nog redelijk wat budget nodig lijkt me, en dan moet je op een gegeven moment kiezen.
Misschien ben ik zelfs wel ge?nteresseerd :+ moet er dan wel bijzeggen dat het een winter auto zou worden!! (auw!)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Erik;159835 schreef : Hij is stukken slechter dan de 360'tigs die door JvB. (met uw permissie) zijn gesloopt.
Die opmerking is wel terecht hoor, die GLT's waren gewoon veel beter dan die vergiet. :+v0lv0freak;159838 schreef : Vergeet wel niet dat de laatste 360 al op een demontage bedrijf stond! Het was gewoon een geluk dat het kenteken nog niet was ingeleverd.. Niet geheel terecht dus deze opmerking.
Er zijn nu gelukkig wel mensen die de onderdelen van die GLT's nog kunnen gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;160290 schreef : En Wouter?
Heb de auto gezien, er sindsdien even goed over nagedacht, en nadat ik eergisteren weer natgeregend was omdat ik de BB niet door de regen wilde sturen toch maar een bod uitgebracht

Omdat de auto al lang stil staat (zie de data van de eerste berichten over de aandrijfas) en er dus redelijk wat kosten gemaakt moeten worden om hem weer op de weg te krijgen is het wat mij betreft een kwestie van vergelijken met ander aanbod en de extra kosten er vanaf trekken. En toen bleef er geen wereldbedrag over. Wat dat betreft is het wel makkelijk dat er 2 GLE's tegelijk te koop staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6560