340 1.7 gle millionaire
- J. Ruiter
- Verbannen
-
-de aandrijflijn
-nieuwe aandrijfas van een 360
-etc
-foto,s ga ik morgen schieten en komen asp..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

maar ik hoop dat Jeroen wat foto's maakt zodat we met zn allen kunnen mee gapen. Een 1.7 met torquetube, dat zou nieuws zijn...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ook nog verschil zit tussen handbak en CVT, lijkt het me niet eens zo
nutteloos. Het rubber dat om de spievertanding heen gevulcaniseerd is,
geeft op den duur de geest. Bij een torque tube heb je daar geen last van.
Daar is het verbindingsblokje tussen primaire as en bak de zwakke schakel.
Maar zo'n blokje is nog wel na te maken, een nieuw rubber in een aandrijfas
van een 340 vulcaniseren, zie ik nog niet zo 1,2,3 zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Fran?ois;62759 schreef : Met het steeds schaarser worden van aandrijfassen voor een 340, waarbij
ook nog verschil zit tussen handbak en CVT, lijkt het me niet eens zo
nutteloos. Het rubber dat om de spievertanding heen gevulcaniseerd is,
geeft op den duur de geest. Bij een torque tube heb je daar geen last van.
Daar is het verbindingsblokje tussen primaire as en bak de zwakke schakel.
Maar zo'n blokje is nog wel na te maken, een nieuw rubber in een aandrijfas
van een 340 vulcaniseren, zie ik nog niet zo 1,2,3 zitten.
Ik ben ook al een tijd aan het zoeken naar een alternatief voor de originele cardanassen van de 340-handbak. Heb echter nog steeds niets kunnen vinden (buiten de gevallen die enkele honderden euro's mogen kosten........)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.