voorstellen, nieuwe 360
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;58564 schreef : @ Marcel: Voordat ik reageer w8 ik ff nieuw topic af.
Als die motortjes van een 850 hetzelfde zijn, zou dat een mooie ontdekking zijn. Misschien moet ik maar eens een keer op onderzoek uit.
hier op de sloop staat nog een 340 gl special edition(volgens mij) met 2 motortjes, wil ze er wel afhalen voor je..
ik zal morgen wel ff een nieuw topic aanmaken bij techniek, of een oude weer nieuw leven inblazen...
of een ervaren lid er naar laten kijken om er achter te komen waar de problemen/oplossingen te vinden zijn...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Da's mooi spul
- V300 register
- Verbannen
-
vandaag nog ff met de volvo bezig geweest, ff voorbumper eraf en 2 ruitenwissermotortjes erop gezet, is simpel zo te doen, moet nog ff op de sloop 2 juiste afdekplaatjes vinden voor de gaten in de bumper. en ff kijken hoe ik die dingen moet aansluiten, er zitten bij mij geen kabels met stekkers waar ik ze zo in kan pluggen, dus ik moet er nog ff wat voor verzinnen, iemand misschien al een idee waar die draden liggen, of moet ik ze bij de gewone ruitenwissermotoren aftappen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Even goed zoeken, de ongebruikte stekkertjes zijn vaak ingetaped in de kabelboom.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;62472 schreef : Nee je hebt wel een rubber met 2 gaten er in. Eentje voor je ruitensproeier slangetje en eentje voor het asje van je motor. Maar goed probeer die maar eens te vinden! Bij mij zit er rechts wel zo'n dopje en links niet.
heb ze al gevonden, wist dat er hier op de sloop nog eentje stond met die plaatjes erop, volgende keer haal ik de motortjes er ook wel af, voor iemand die ze wil hebben..