voorstellen, nieuwe 360
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
eventueel heb ik een compleet setje buizenwerk enzo incl filter in acceptabele staat voor weinig liggen. ik heb een sportfilter en mij bevalt het wel. geen problemen mee.
- V300 register
- Verbannen
-
raceeend;92773 schreef : ik zag in je startpost dat je de planning hebt het originele luchtfilter er op te zetten. aangezien mijn baas het niet leuk vind als ik uren lang alles doorlees heb ik niet gezien of je dat al gedaan hebt.
eventueel heb ik een compleet setje buizenwerk enzo incl filter in acceptabele staat voor weinig liggen. ik heb een sportfilter en mij bevalt het wel. geen problemen mee.
ik heb inmiddels de originele buis erop zitten, en dat rijd echt een stuk beter, met powerfilter hield de motor in, en met het originele erop kan ik het gas gewoon intrappen en komt hij vanzelf..
toch bedankt voor je aanbod..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
habie12;92733 schreef : als ik de voorschermen er toch af heb, en de voorbalk wordt gelast, waarmee kan ik het dan het beste mee insmeren, verven, zodat het goed blijft en er niet weer roest komt..
Owatrol of Hammerite.
Is wel zwart.
Een dikke laag tectyl/ML doet ook wonderen, is doorzichtig.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
lijkt me dubbel werk.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat jij zegt dacht ik in eerste instantie ook, maar ik heb het uitgeprobeerd op een portier en na de tweede keer schuren (na 24 uur "aanroesten") was het metaal roestvrijer dan eerst (hoewel het eerst ook al helemaal kaal was).
Of ik het ook goed gedaan heb kan ik niet meer controleren; dat moet Jeroen de Ruiter nu in de gaten houden. Rechter portier onderaan. Heeft eigenlijk nog wat afwerkplamuur nodig om het strak te maken.
- V300 register
- Verbannen
-
www.autolasbedrijf.nl
de voorbalk meegeven die ik op de sloop had meegegeven, hij is eerst ook wezen kijken en een prijs indicatie gegeven, met ophalen en weer terug brengen ben ik nu 475 euro kwijt. voorbalk wordt gemaakt, kokerbalk zit een gat in, en onder het voorscherm zit een gat, zie foto.
het is veel geld, maar zie het als een investering voor meerder jaren, ben nog niet van plan om de auto weg te doen..
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Inderdaad een hoop geld maar dan ben je er in ieder geval, wat dat betreft, voorlopig vanaf. Wel goed tectyleren etc straks. Mooie velgen trouwens! Ik geloof dat dit de atlas velgen zijn van de 400-serie?